Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#48303x neuznaná reklamace a problém stále trvá

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2014, před 10 lety

Dominik Hušek

Znění stížnosti

Telefon Lenovo A830 jsem reklamoval již 4x. Poprvé kvůli nefungující GPS - reklamace uznána - GPS fungovala pochybně, ale občas se chytla a vylezl na povrch jiný problém. vypadával signál SIMkaret. Při nečinnosti displaye (zapnutého telefonu) byly SIMkarty nedostupné. Reklamoval jsem tudíž podruhé - zamítnuto, vada se neprojevila. S telefonem se nic nezměnilo, signál na SIMkartách vypadává. Natočil jsem tedy důkaz, že telefon OPRAVDU nepřijímá signál a opět jsem reklamoval a opět zamítnuto, že se vada neprojevila. Telefon byl přehrán android a nastaven do TN. Signál SIMkaret opět nefungoval a GPS taky ne. Sepsal jsem protokol o používání mobilu po dobu 1 dne, kdy cca 16 hodin nefungoval signál (i při provozu v exteriéru a při zapnutém displayi). Donesl jsem mobil opět do CZC a po 14 dnech mi byl telefon opět vrácen a reklamace zamítnuta, že vada se neprojevila. Sice je uvedeno, že požaduji vrácení peněz, rád bych, aby byl problém vyřešen - buď opravou, či výměnou, či vrácením peněz.


Produkt

Lenovo A830, bílý; sériové číslo: 860364026010537


Požadované řešení

požadoval jsem vrácení peněz, vzhledem k 3 neuznaným reklamacím (avšak pořád stejným problémem, který nebyl vyřešen) stále trvám na vrácení peněz, výměnu za jiný kus a nebo konečně pořádnou opravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2014 16:02, před 10 lety

Do 6 měsíců od koupě se má za to, že zde vada byla již v době převzetí, pokud prodejce neprokáže opak. Důkazní břemeno je tedy na prodejci.
Pokud se vada objeví po době delší jak 6 měsíců od koupě, důkazní břemeno o prokázání vady je ne spotřebiteli. V takovém případě je nejlépe využít k prokázání vady posudek soudního znalce. V případě, že soudní znalce dá spotřebiteli za pravdu, tak náklady na něj je povinen zpětně proplatit prodejce.
Odstoupení od smlouvy (a vrácení peněz) je možné v případě 3.stejné uznané vady za sebou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2014 14:23, před 10 lety

Dobrý den pane Hušku,

první reklamace byla již po 6 měsících. Dle servisu se jednalo o špatné použití GPS a po továrním nastavení se již závada neprojevila.

Pokud se Vám vada projeví po vyřízení poslední reklamace RE14046453. Prosím nahrajte video a předejte ho k další reklamaci.

Omlouvám se za komplikace a děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.11.2014 15:33, před 10 lety


Dominik Hušek

1. Špatné použití GPS? Telefon jsem zapnul, zapnul satelity GPS a půl hodiny na jednom místě, při jasné obloze, v otevřeném prostranství, venku, jsem čekal na signál. Žádného jsem se nedočkal - popište: "špatné použití GPS".

2. Asi jsem špatně popsal problém, ale chyba není v GPS (po 1. reklamaci, kdy jste přehráli software androida na 4.2.2) GPS víceméně funguje. Není to nic extra, ale je to problém těchto druhů telefonů celkově, ne výrobku. Problém je, že vypadává SIGNÁL SIMkaret. - telefon zapnu, signál nikde. Telefon nechám s rozsvíceným displayem na stole a po cca 20 minutách signál naskočí. Telefon nechám zapnutý, ale zamknu (zhasnu display). Signál cca 30 minut běží, ale potom zmizí a nedá se dovolat, dopsat. Takhle by to šlo pořád donekonečna.

3. Vadu jsem natočil na telefon, přiložil k reklamaci, nicméně toho, kdo přebíral reklamaci, to očividně vůbec nezajímalo. Po neúspěšné reklamaci jsem sepsal protokol o používání telefonu a stavu signálu. Přebírající u reklamace se na něj letmo podíval a vložil do krabičky.

4. Je možné, že daná vada se neprojevuje v autorizovaném servisu. Protože pokud posílá společnost CZC telefony do servisu do Německa, kde mají mnohem lepší signál 3G, tak daná závada se jim neprojeví. Nicméně jsem v telefonu zakázal připojení ke 3G a aby fungoval pouze na 2G. Problém stále trvá a kdyby signál fungoval, neposílal bych to na reklamaci.

S pozdravem D. Hušek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2014 14:07, před 10 lety

Dobrý den pane Hušku,

pošlete prosím telefon i s videem na pana Michala Stýbla, vedoucího oddělení

CZC.CZ, s.r.o.
Hviezdoslavova 666
Praha 4
149 00

Telefon s GPS otestujeme ještě u nás. Oprava telefonu se dělá v Praze.

Děkuji za pochopení.
Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.11.2014 19:18, před 10 lety


Dominik Hušek

Hodnocení:

Komentář: Telefon posílat nebudu, nemá to smysl, stejně mi přijde neuznaná reklamace a dalších pár týdnů bez telefonu, kdy se stejně nic nevyřeší. Používám ho jako menší tablet. S konverzací společnosti a dtestu jsem spokojen. Děkuji, s pozdravem D. Hušek