Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Byla jsem doma a čekala na zásilku. Řidič mi pravděpodobně volal, když jsem telefonovala. Nemůžu přece celý den netelefonovat a jenom čekat. Proč řidič nevystoupil z vozu a nezazvonil? Prý to nemáte v přepravních podmínkách.
Česká pošta zvoní. Už nikdy nepoužiju PPL. Je to nehumánní, ničíte lidem jako mě život, protože už hodinu se tady tím zabývám. Nevím, kde zásilka teď je. Budu muset pro ni někam jít. Je mi sedmdesát. Mockrát děkuju.
Je to nelidské a absolutně proti logice. Nejste dobrá firma. Olga Sommerová,
číslo zásilky
40554683178
Přivezte mi jí zítra 9.1., ale jenom do 11,30.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.