Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:231
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48312Nepřevzetí balíčku - formou odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14dnů ,nucení k vyplňění reklamačního protokolu,arogantní komunikace, nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2021, před 4 lety

Andrea Dvořáková

Znění stížnosti

Dobrý den, bohužel jsem si 2.12.2020 objednala od tohoto eshopu kdy bylo napsáno zboží skladem do 3 dnů doručeno nakonec po zaplacení že zboží dojde až 40 až 60 dnů. Když zboží dorazilo hnus zboží jsem hned odeslala zpátky ve formě odstoupení od kupní smlouvy balíček nepřevzali a že nepřevezmou že mi ho nechají vrátit po 8dnech uložení na poště Praha 7 zpět a arogantní @ že mě nikdo nevyzval abych zboží vracela.A že mám vyplnit reklamační protokol který je 30 dní na vyřízení.


Produkt

Dámský kabat křivák vel.S


Požadované řešení

Požaduji převzetí balíčku s pošty a aby bylo řešeno formou odstoupení od kupní smlouvy a vrácení částky ve výši 1289; na můj bankovní účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2021 16:25, před 4 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat navíc také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2021 21:07, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.