Počet nahlášených stížností: | 231 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, bohužel jsem si 2.12.2020 objednala od tohoto eshopu kdy bylo napsáno zboží skladem do 3 dnů doručeno nakonec po zaplacení že zboží dojde až 40 až 60 dnů. Když zboží dorazilo hnus zboží jsem hned odeslala zpátky ve formě odstoupení od kupní smlouvy balíček nepřevzali a že nepřevezmou že mi ho nechají vrátit po 8dnech uložení na poště Praha 7 zpět a arogantní @ že mě nikdo nevyzval abych zboží vracela.A že mám vyplnit reklamační protokol který je 30 dní na vyřízení.
Dámský kabat křivák vel.S
Požaduji převzetí balíčku s pošty a aby bylo řešeno formou odstoupení od kupní smlouvy a vrácení částky ve výši 1289; na můj bankovní účet
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat navíc také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.