Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,na email mi přišla objednávka,kterou jsem neučinila.Někdo zneužil mé osobní údaje.Po pátrání o jaký produkt a stránky se jedná,jsem došla až sem.Jedná se o objednávku č.2102465231.
Prosím o její zrušení,též o vymazání mých osobních údajů z databáze.
Objednávka 2102465231
Zrušení objednávky
Vymazání mých osobních údajů z databáze
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Vážená paní Kalčíková,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Nejprve bych Vás ráda ujistila, že na základě Vašeho prohlášení byla objednávka produktu Vitamín D3 VitaSolaris, ze dne 8.2.2021, stornována. Naše společnost obdržela objednávku vyplněnou na Vaše jméno prostřednictvím našich webových stránek. V obchodních podmínkách jasně deklarujeme, že objednávku třetí osobou neakceptujeme. Zneužití Vašich osobních údajů nás upřímně mrzí, bohužel však nemůžeme ovlivnit, kdo objednávku reálně vyplní. Na závěr mi dovolte Vás ujistit, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Dobrý den,
moc děkuji dTestu za rychlou reakci na moji situaci.Je skvělé,že můžeme využít vašich stránek,pomůžete ,poradíte nezkušeným...
Ráda bych poděkovala i společnosti NaturaMed,výše píšete,že objednávka byla stornována a vymazány mé osobní údaje.Nicméně před chvílí mi přišel email,že moje zásilka je na cestě.?Jak tomu mám tedy rozumět?MK
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na dotaz spotřebitelky.
Vážená paní Kalčíková,
děkujeme Vám za informaci. Rádi bychom Vás informovali, že potvrzující email byl automaticky vygenerován a odeslán naším systémem, neberte na něj, prosím, zřetel. Z naší strany se jedná o poslední kontakt.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Děkuji oběma stranám za rychlé zařízení a kladné vyřízení.MK
Na základě výše uvedených vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.