Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prosím o pomoc, nedošel mi již třetí balík. https://www.wish.com/transaction/5f90b163c9a8b5989bbe3312/product/5c00eb92164ab32e52957767/5c00eb94164ab32e529577d4
Momentálně čekám na dron.
https://www.wish.com/transaction/600b24f9a0ea0070dc33fa6e/product/5fabaf86714f08f526dd2da6/5fabaf95d56f530051693536 Měl dorazit dnes. Od 4.2. je prý v česku.
https://www.wish.com/transaction/5fba6c1012381e32d38fed9b/product/56a838ce1a85c30f1774392f/56a838ce1a85c30f17743931
Zboží se ztrácí až po přechodu českých hranic. Zboží se ztrácí v českém tranzitním centru. Asi nejsem jediný. Děkuji za spolupráci. Wish je v tom asi nevinně a vím že i případné reklamace proběhly rychle ve prospěch zákazníka.
Pokud nedorazí ani ten dron, tak jakekoliv řešení je dobré, protože dron je podle dodáku v česku. Nejlépe zjistit kde je černá díra a dodat zboží nebo alespoň info co se děje společnosti Wish. Ti se asi budou divit.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.