Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#4832Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 8 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2014, před 10 lety

Dušan Bílek

Znění stížnosti

Dne 26.10.2014 jsem zakoupila pánské boty ve slevě za cenu cca 550,-Kč. Boty byly poslední, velikosti 45, a vypadaly mírně nošené. Líbily se mi a zakoupila jsem je pro manžela, který v té době nebyl doma. Po vyzkoušení bot, jsem přišla na to, že boty jsou o číslo menší. Vzhledem k tomu, že neměla jsem čas na vrácení zboží hned na druhý den, snažil se manžel uplatnit reklamaci o týden později tedy 1.11.2014, že boty jsou malé a požaduje vrácení peněz. Už při sepisování stížností prodavačka uvedla, že boty jsou nošené a špinavé (jak mohly být nošené, když manžel má velikost 46). Reklamace byla přijata pod číslem 0589685, s tím, že se manželovi ozvou. V pondělí 3.11. 2014 přišla sms ve znění, že reklamace je připravena k vyzvednutí. Při příchodu k reklamačnímu pultu, nás přivítala neochotná, znuděná prodavačka, která nás odkázala na další pracovnici, která nám pouze sdělila, že reklamace nebyla uznána, z důvodu špinavých a nošených bot. S tím jsme nesouhlasili a požadovali navráceni peněz. Byla přizvána p. manažerka obchodu, bez jmenovky a bez nějakého představení, takže to mohla být klidně i uklízečka, která nám sdělila to samé, jak přes kopírák a o vrácení peněz, případně nějakého jiného řešení nebyla řeč. Stáli jsme pořád na svém, že boty nebyly nošené, a že tak byly zakoupeny, s tím, že byly poslední, a nebyly jsme jediní, kteří tyto boty vyzkoušeli a mohlo tak dojít k onomu opotřebení. Nepochodili jsme, boty jsme zanechali na prodejně s tím, ať si je tedy nechají, jelikož manželovi byli na nic. Toto jednání se mi od zaměstnanců Tesca zdálo naprosto arogantní a takle jsem si vyřizení své reklamace, z důvodů malé velikosti nepředstavovala.


Produkt

Jelikož jsme boty zanechali na prodejně nemáme, žádný doklad o tomto produktu, pouze číslo reklamace, které bylo již uvedeno.


Požadované řešení

Boty byly vráceny po týdnu, a tím že byly malé náleželo nám vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2014 17:08, před 10 lety

Zakoupení nevhodné velikosti není důvodem k reklamaci. Od smlouvy uzavřené v kamenné prodejně nelze odstoupit, pokud si to strany smlouvy nesjednaly. Spotřebitel by mohl pouze využít možnosti vrácení zboží, pukud by to prodávající umožňoval. V takovém případě ovšem musí být splněny podmínky, které prodávající stanovil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 11:51, před 10 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.