Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Dne 26.10.2014 jsem zakoupila pánské boty ve slevě za cenu cca 550,-Kč. Boty byly poslední, velikosti 45, a vypadaly mírně nošené. Líbily se mi a zakoupila jsem je pro manžela, který v té době nebyl doma. Po vyzkoušení bot, jsem přišla na to, že boty jsou o číslo menší. Vzhledem k tomu, že neměla jsem čas na vrácení zboží hned na druhý den, snažil se manžel uplatnit reklamaci o týden později tedy 1.11.2014, že boty jsou malé a požaduje vrácení peněz. Už při sepisování stížností prodavačka uvedla, že boty jsou nošené a špinavé (jak mohly být nošené, když manžel má velikost 46). Reklamace byla přijata pod číslem 0589685, s tím, že se manželovi ozvou. V pondělí 3.11. 2014 přišla sms ve znění, že reklamace je připravena k vyzvednutí. Při příchodu k reklamačnímu pultu, nás přivítala neochotná, znuděná prodavačka, která nás odkázala na další pracovnici, která nám pouze sdělila, že reklamace nebyla uznána, z důvodu špinavých a nošených bot. S tím jsme nesouhlasili a požadovali navráceni peněz. Byla přizvána p. manažerka obchodu, bez jmenovky a bez nějakého představení, takže to mohla být klidně i uklízečka, která nám sdělila to samé, jak přes kopírák a o vrácení peněz, případně nějakého jiného řešení nebyla řeč. Stáli jsme pořád na svém, že boty nebyly nošené, a že tak byly zakoupeny, s tím, že byly poslední, a nebyly jsme jediní, kteří tyto boty vyzkoušeli a mohlo tak dojít k onomu opotřebení. Nepochodili jsme, boty jsme zanechali na prodejně s tím, ať si je tedy nechají, jelikož manželovi byli na nic. Toto jednání se mi od zaměstnanců Tesca zdálo naprosto arogantní a takle jsem si vyřizení své reklamace, z důvodů malé velikosti nepředstavovala.
Jelikož jsme boty zanechali na prodejně nemáme, žádný doklad o tomto produktu, pouze číslo reklamace, které bylo již uvedeno.
Boty byly vráceny po týdnu, a tím že byly malé náleželo nám vrácení peněz.
|
Tweet |
Zakoupení nevhodné velikosti není důvodem k reklamaci. Od smlouvy uzavřené v kamenné prodejně nelze odstoupit, pokud si to strany smlouvy nesjednaly. Spotřebitel by mohl pouze využít možnosti vrácení zboží, pukud by to prodávající umožňoval. V takovém případě ovšem musí být splněny podmínky, které prodávající stanovil.
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.