Společnost


NTSUP s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48324Neoprávněně účtovaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 4 měsíce 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2021, před 4 lety

Kristýna Tučková

Znění stížnosti

V říjnu 2020 jsem do společnosti NTSUP s.r.o. zaslala čtečku Pocketbook 650, zakoupenou v říjnu 2010. Jelikož nebyla čtečka již v záruce, byla mi prodejcem doporučena pro opravu společnost NTSUP.

Závadou bylo pouze to, že čtečku nešlo již dobíjet, jinak vše fungovalo v pořádku a čtečku jsem zasílala ještě se zbytkovým nabitím. Komunikace se společností probíhala rychle a po odsouhlasení opravy za 1 430,- mi byla čtečka 17.10.2020 vrácena. Jako závada bylo stanoveno poškození základní desky a její kompletní výměna.

Když jsem v lednu 2021 potřebovala čtečku nabít, opětovně to nešlo. 18.1.2021 jsem tedy čtečku zaslala do společnosti jako reklamaci opravy. 20.1. mi přišel email, že reklamaci neuznávají, že se jedná o mechanické poškození a je potřeba vyměnit nabíjecí konektor za 900,-. Na toto jsem již odpověděla, že bych chtěla bližší informace, jak k závadě mohlo dojít mechanicky a proč je stejná závada řešena jinak. Bez jediné reakce mi přišla čtečka zpět opravena na dobírku (při první opravě byla doručena z běžnou fakturou). Opětovně jsem se dotazovala 22.1. a 27.1. kdy byla čtečka doručena, ale opět bez reakce. Následovně jsem svůj dotaz zopakovala v rámci recenze na Google dne 29.1. kdy bylo hned reagováno, že žádný dotaz neevidují a ať tedy napíšu přímo na email. To jsem udělala a po několika dnech mi přišlo jako vyjádření "Vaše zařízení mělo konektor mechanicky poškozen. Proto vám kolegové zaslali novou cenovou nabídku. Kterou jste nám schválila přes emailový odkaz."
Na toto jsem reagovala, že se stále nejedná o vysvětlení rozdílné opravy. Celá situace byla opět bez reakce, do 8.2. kdy mi bylo napsáno "kolega Vám již odpověděl a podle mého názoru je odpověď dostatečná."


Produkt

Reklamace opravy čtečky Pocketbook 650, zakázka 211563522


Požadované řešení

Vrácení částky 900,- za neoprávněně účtovanou opravu, jelikož se jednalo o špatně provedenou opravu a po opravě zařízení nevydrželo ani 3 měsíce, ačkoli je na dokladu uvedena záruka 12 měsíců.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2021 15:19, před 4 lety

Ze stížnosti vyplývá, že se jedná o smlouvu o dílo.

O právech objednatele z vadného plnění u smlouvy o díle platí obdobně ustanovení o kupní smlouvě. Vzhledem k tomu, že ze zákona zcela jistě nevyplývá, zda se nároky z vadného plnění budou řídit obecnou úpravou kupní smlouvy, anebo speciální úpravou o koupi zboží v obchodě, přičemž tato otázka není vyjasněna ani v právní teorii, přikláníme se, v souladu s ustálenou rozhodovací praxí Ústavního soudu ČR ohledně výkladu zákona v nejasnostech ve prospěch spotřebitele, k tomu, že na danou problematiku použijeme ustanovení o koupi zboží v obchodě.

Byla-li služba (oprava) provedena vadně, má spotřebitelka v případě uplatnění reklamace na tuto opravu, byla-li uplatněna řádně a včas, nárok na znovu provedení opravy (zdarma), a nebude-li to možné, nárok na odstoupení od smlouvy (tj. vrácení peněžních prostředků).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 14:54, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2022 09:34, před 3 lety

Na žádost společnosti stížnost znovu otevíráme, aby se společnost k případu mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 14:22, před 3 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.