Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#48327Opětovné nedoručení a neexistující tel. čislo na řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 minut 21 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2021, před 4 lety

Aneta Klímová

Znění stížnosti

Dnes a né poprvé!!!!! Nebyl doručen balíček na uvedenou adresu, bylo zaplaceno balík do ruky, opětovně nééé poprvé!!! Po každé co se objedná balík není doručen na adresu příjemce, ale vždy uložen na poštu Dolní Břežany. Ke všemu pan řidič stál od 11:05 v ulici Družstevní, půl hodiny si dával člofíček a pak mi v 11:37 přišla sms z české pošty, že zásilka DR9425654284 nemohla být doručena!!! No ještě, aby, když pán nedělá svojí práci!!!!! Dokonce číslo na řidiče 734875717 je od včera neexistující!!!!! a to přišlo ve Vaší sms Česká pošta!!! Včera jsem omlouvala kalamitu, ale dnes to co předvedl je hnus.

Nechutný!!


Požadované řešení

Chci řádně doručovat poštovní zásilky a balíky!!!! Nebo vrátit za poštovné!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2021 12:07, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.