Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Zdravím.
Na Bazos.sk inzerujem po dobu cirka 2 rokov, nikdy som nemal s ničím problém, práve naopak, všetko fungovalo super.
Dnes som sa rozhodol skontrolovať moje inzeráty, no tie sú všetky zmazané a moje telefónne číslo je na Bazos.sk zablokované.
Ani raz som nedostal upozornenie v podobe mail-u alebo SMS-ky, že robím niečo v rozpore s pravidlami Bazos.sk.
Žiadam preto o obnovenie všetkých mojich vymazaných inzerátov a odblokovanie môjho telefónneho čísla
|
Tweet |
Dle bodu č. 4 obchodních podmínek, si "prevádzkovateľ vyhradzuje právo vykonať nevyhnutné zmeny v inzeráte, prípadne inzerát vôbec nezverejniť, prípadne inzerát odstrániť, ak bude v rozpore s platnými zákonmi Slovenskej republiky, podmienkami Bazos.sk alebo dobrými mravmi."
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek serveru Bazos.sk.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.