Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 7.února 2021 jsem rodičům objednal vitamin D pouze za poštovné 49Kč. Objednávka, ale byla unáhlená a po stížnostech od ostatních kupujících, jsem se rozhodl zásilku stornovat a zrušit i věrnostní program. Poslal jsem 2x email a ještě jednou telefonoval. Na telefonu bylo řečeno, že v systému ještě nejsem zapsán a mám zkusit zavolat za týden. Na email jsem druhý den dostal odpověď „Vážený pane ..., na základě vašeho požadavku byla objednávka stornována.“
Ovšem za pár hodin přišel další email, že zásilka je na cestě.
Vitamin D
Rád bych, aby moje objednávka byla co nejdřív zrušena, a moje osobní údaje smazány z vašeho systému.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážený pane Ševčíku,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že na základě Vámi zaslaného emailu s žádostí o zrušení byla objednávka stornována. Druhý email s informací o odeslání produktu byl vygenerován a odeslán systémově, neberte na něj, prosím, zřetel. Ráda bych Vás také ujistila, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji.