Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
1.12 Jsem si nechala do bytu ve 12. Patře zařídit internet od služby O2. Požadovala jsem internet stříbrný, který by mi stačil, kdyby fungoval tak, jak bylo inzerováno (až 50mb/s.) Technikem mi bylo sděleno, že v místě, kde bydlíme internet stříbrný nepojede, a tak jsme se domluvili na internetu stříbrném (až 20mb/s). První měsíc jel internet dosti špatně, průměrně u měření zhruba 6mb/s, což je tedy maximálně na hledání na internetu. Na konci měsíce se situace zhoršila a rychlost byla průměrně kolem 2-3mb/s. Jelikož práce z domova je teď pro většinu lidí jediná možnost jak vydělávat a s rychlostí 2mb/s to rozhodně nejde, rozhodla jsem se kontaktovat zákaznickou linku s prosbou o pomoc. Paní na zákaznické lince mi mile ráda zvýšila internet na 50mb/s-rychlost o které nám bylo sděleno, že u nás doma nikdy fungovat nebude, a tak nám paní na lince zvedla platbu za internet- za údajně vyšší rychlost. Podotýkám, že mi od technika později bylo řečeno, že tato paní neměla vůbec žádnou relevantní informaci o tom, jestli tento dražší a “rychlejší” internet u nás může fungovat. Po tomto navýšení se rychlost zvýšila na 10mb/s- opravdu směšné, když mi cena byla navýšena, a rychlost nedosahovala ani původní-staré rychlosti. V tento moment internet začal opakovaně, zhruba každých 10 minut vypadávat a “načítat” se. Tedy za zvýšenou cenu jsme dostali směšnou rychlost internetu, který 90% času nefungoval. Další den jsem se tedy obrátila znovu na zákaznickou linku, kde mi asi po 4 hovorech byl domluven technik. Když pan technik přišel, nestačil se divit jak nám internet “funguje” tedy podle jeho slov nefunguje. Hodnoty ním naměřené nebyly minimální, ale některé byly dokonce v záporných číslech. Po tom, co u nás technik strávil 75 minut nám napsal a vysvětlil zprávu, kde zapsal všechny minimální hodnoty internetu, řekl, že modem absolutně nezvládá “chytit” signál, mi sděleno, že jediná možnost, aby internet aspoň částečně fungoval za to, co si platíme je nainstalovat nějakou “anténu či modem” na střechu, kde bych za každých 5m kabelu platila dalších 360kč. Bylo mi řečeno, že pokud o nainstalovaní na střechu nebudu mít zájem, či to nepůjde zařídit, můžu smlouvu okamžitě vypovědět. Instalace na střechu mi nebyla výborem schválena, a tak jsem se dnes opět obrátila již na reklamační a výpovědní oddělení. I po tom, co mi bylo technikem napsáno, že “služba nesplňuje parametry internetu”, toto sdělení v této společnosti nikoho nezajímalo, i když se jedná o nedodržení podmínek z jejich strany. Bylo mi řečeno, že mi můžou zrušit internet stříbrný, ale ještě následujících 30 dní musím platit internet bronzový, který ani s nižší rychlostí nesplňuje parametry. Další tečkou bylo, když mi bylo řečeno, že router, který podle technika nezvládá svoji funkci, musím jednorázově doplatit a to v hodnotě 4500kč! Proto jsem se vyjádřila, že bych modem dále ráda splácela každý měsíc a to s internetem, který mám v telefonu, tato možnost mi byla opět zamítnuta. S tímto vyjádřením naprosto nesouhlasím a nevidím důvod, proč bych měla platit za služby, u kterých nebyly splněny podmínky. Požádala jsem tedy o přepojení na někoho s kým si o mém nesouhlasu můžu promluvit, a tak mi bylo sděleno, že kontakt mi paní na nikoho dát nemůže, ani na svého nadřízeného, na kterého kontakt má, ale nesmí ho udávat. Tedy můj problém, který vznikl nedodržením podmínek O2 byl naprosto odbyt a bylo mi řečeno, že pro mě nemůžou nic udělat. Požadovala jsem zrušení obou služeb a to jak bronzového internetu tak i modemu, který nefunguje tak, jak by měl i v této chvíli mi bylo řečeno, že pro mě nic nemůžou udělat. Neskutečné odbytí klienta, neochota a “laické” řešení problému mi způsobilo více problému než užitku z “internetu”. A stále požadují vyřešení mého problému.
Služba číslo 602 755 979 na jméno Sabina Forstová
Po zvážení trvám na okamžitém zrušení jak bronzového internetu, tak peněz požadovaných za modem a odmítám za ně zaplatit, a to kvůli opakovanému nedodržení podmínek ze strany poskytovatele. postup řešení problému jsem dodržela avšak poskytovatel nikoliv.
|
Tweet |
Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
Co se routeru týče, společnost může požadovat úhradu nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek v případě, že je smlouva ukončena před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
modem, který je veden v rámci vašeho připojení na splátky je vázán na danou službu. Pokud ta jako taková je zrušena, dochází i ke zrušení splátek a doúčtování zbylé částky. Co pro vás v tuto chvíli v rámci vaší reklamace mohu udělat je nabídnout po zrušení služeb vyzvednutí zařízení technikem s tím, že by došlo ke zrušení splátkového kalendáře.
Souhlasíte?
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den, ano, jelikož mi služba bude ukončena k 11.3, žádám tedy o vyzvednutí zařízení technikem a zrušení splátkového kalendáře.
Děkuji Forstová
Pěkný den,
velmi děkuji. V tuto chvíli jsem zadal požadavek na zrušení splátkového kalendáře s tím, že vás bude ještě kontaktovat technik, který modem od vás převezme.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.