Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dnes nám zavolala pracovnice O2 a chtěla nám nabídnout další služby. Sdělili jsme, že o jiné služby nemáme zájem, ale máme problémy s internetem. Každý den vypadává. Jako pokaždé jsme se dozvěděli, že máme špatný router. Zvláštní je, že modem je špatný už potřetí a dodalo nám ho O2. Další divná věc je, že rychlost internetu bývá kole diagnostiky 3 až 6, ale jakmile zavoláme že nám to nejede, tak je rázem 20.No na dobu asi 14 dní. Za cenu 550 Kč mi tyto služby přijdou extrémně předražené a navržení řešení situace žádné, jen v případě zaplacení výjezdu a opravy, zakoupení dalšího modemu. To jsou služby, o kterých se každému musí zdát.
Klient platí 790 Kč měsíčně a za tyto peníze, by měl mít nějaký servis. Zajistit z vaší strany funkci, kterou si klient platí.
|
Tweet |
Pokud není možné službu využívat nebo ji využívat jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
velice mě mrzí, že řešíte potíže s připojením k internetu. Rádi se na vše blíže podíváme. Pro rychlejší komunikaci nás prosím kontaktujte přímo na naší podpoře ideálně na email info@o2guru.cz, do soukromé zprávy na našem Facebooku O2 CZ nebo můžete využít nově i komunikaci přes Whatsapp (www.o2.cz/kontakty).
Budeme potřebovat uvést i telefonní číslo internetu, celý popis potíží nebo odkaz na tento podnět na dTesu a jestli k potížím dochází i v případě, že je počítač připojený k modemu kabelem nebo jen přes bezdrátovou WiFi síť.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.