Společnost


Ogroup s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48340Nekopletní dodávka pro zákazníka č. 285173

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2021, před 4 lety

Jaroslav Bednář

Znění stížnosti

Srdečně zdravím a sděluji. Dne 28.1.2021 mi byl doručen balíček objednaného zboží - č.objednávky: 494575. Po rozbalení jsem zjistil, že v zásilce chybí položka č. 2961, teplovzdušný miniventilátor Heavy Heater, cena 399.- Kč. Ihned jsem tuto "závadu" reklamoval e-mailem na adresu objednávek /objednávky@slevovar.cz/. Do dnešního dne se však nikdo neozval. Dosud jsem nemusel nic od vás reklamovat, proto jsem zřejmě zvolil nesprávný postup, což bude tímto snad napraveno. Za vyřízení děkuje váš zákazník : Jaroslav Bednář


Produkt

Teplovzdušný MINI ventilátor Heavy Heater


Požadované řešení

Ventilátor mi buď zašlete nebo vraťte příslušnou částku /399.-Kč/


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2021 20:49, před 4 lety

Pokud nebylo dodáno kompletní zboží, jedná se o vadu. Spotřebitel je v takovém případě oprávněn uplatnit právo z vadného plnění (reklamaci). Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že reklamaci uplatnil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2021 23:52, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.