Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 8.února 2021 jsem objednala vitamin D pouze za poštovné 49Kč. Objednávka, ale byla unáhlená a po stížnostech od ostatních kupujících, jsem se rozhodla zásilku stornovat a zrušit i věrnostní program a prosím o výmaz osobních údajů. Děkuji za kladné vyřízení.
ID objednávky 2102461676
Storno objednávky a vymazání osobních údajů
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Juklová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že zásilka produktu Vitamín D3 VitaSolaris byla již odeslána s termínem doručení okolo 11.2.2021. Pokud o produkt nebudete mít zájem, zašlete nám ho, prosím, zpět na naši adresu U Smaltovny 625, 370 01, České Budějovice. Po doručení zásilky zpět do našeho skladu bude ihned související pohledávka ve výši 49,- Kč stornována. Rádi bychom Vás také informovali, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.