Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží jsem zaslala zpět na adresu za 177 Kč. Od té doby mi chodí email s tím, že jsem zadala špatně číslo účtu a tudíž mi nemohou vrátit peníze. Podvodníci.
Rádi bych Vám poděkovali za vyplnění reklamačního formuláře. Při zadávání údajů jste uvedl/a nesprávné číslo IBAN a my jsme Vám tak nemohli vrátit peníze za nákup.
Pošlete nám prosím správné číslo IBAN, abychom mohli zdárně dokončit proces vrácení peněz.
S pozdravem,
Gajoshop
Už jsem zaslala i jiné číslo účtu, odpověď je stále stejná.
Kamila
Číslo 208 278
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelovi, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.