Společnost


GAJO GROUP d.o.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48348Výmluva na špatné číslo účtu, nechtějí vrátit peníze za zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2021, před 4 lety

Martin Škoda

Znění stížnosti

Zboží jsem zaslala zpět na adresu za 177 Kč. Od té doby mi chodí email s tím, že jsem zadala špatně číslo účtu a tudíž mi nemohou vrátit peníze. Podvodníci.



Rádi bych Vám poděkovali za vyplnění reklamačního formuláře. Při zadávání údajů jste uvedl/a nesprávné číslo IBAN a my jsme Vám tak nemohli vrátit peníze za nákup.

Pošlete nám prosím správné číslo IBAN, abychom mohli zdárně dokončit proces vrácení peněz.



S pozdravem,

Gajoshop

Už jsem zaslala i jiné číslo účtu, odpověď je stále stejná.
Kamila


Produkt

Číslo 208 278


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2021 10:00, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno.

Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebitelovi, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2021 23:47, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.