Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.10.2014byl podán balík do ruky na poště Blansko a k dnešnímu dni 4.10. dosud nebyl doručen na dodací adresu Račice nad Berounkou okr. Rakovník. Je to litinový rošt do kuch. sporákku o váze asi 2.5kg-při sledování zásilky přes NET je na cestěk dooručiteli.Jsem stále doma ani SMS o dodání balíku mi nepřišlo. Na autech pošty čtu vždy logo: DNES PODÁTE ZÍTRA DODÁME je to snad žert nebo klamná reklama? Jedná se o balík do ruky po číslem BB8137066306M. Děkuji za včasné vyjádření a urychlené dodání-jde o rošt do kamen a díky tomu již týden NEMOHU TOPIT! Děkuji Kott Jaroslav
Dodání ihned s patřičnou slevou za dopravu
|
Tweet |
Nebude-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.