Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#4835Nedodání zásilky po týdnu ode dne podání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

27 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2014, před 10 lety

Jaroslav Kott

Znění stížnosti

Dne 29.10.2014byl podán balík do ruky na poště Blansko a k dnešnímu dni 4.10. dosud nebyl doručen na dodací adresu Račice nad Berounkou okr. Rakovník. Je to litinový rošt do kuch. sporákku o váze asi 2.5kg-při sledování zásilky přes NET je na cestěk dooručiteli.Jsem stále doma ani SMS o dodání balíku mi nepřišlo. Na autech pošty čtu vždy logo: DNES PODÁTE ZÍTRA DODÁME je to snad žert nebo klamná reklama? Jedná se o balík do ruky po číslem BB8137066306M. Děkuji za včasné vyjádření a urychlené dodání-jde o rošt do kamen a díky tomu již týden NEMOHU TOPIT! Děkuji Kott Jaroslav


Požadované řešení

Dodání ihned s patřičnou slevou za dopravu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2014 14:34, před 10 lety

Nebude-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.