Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.12.2020 jsem na e-shopu REMART CZ objednala zboží SKLADEM, pod objednávkou 20516. Spol obratem vystavila fa 3208469 na částku 1098,-Kč, kterou jsem obratem uhradila. Prostřednictvím emailu info@remart.cz došla zpráva „Objednávku předáváme k odeslání“. Do dnešního dne 10.2.2018 zboží nebylo doručeno. V obchodních podmínkách společnost uvádí 5- 40dí na doručení. Tato lhůta již vypršela. Aktuálně nemám zboží ani peníze.
Tuto skutečnost jsem se pokoušela řešit přímo se společností, prostřednictvím emailu- info@remart.cz – jiný kontakt na společnost neexistuje. Ta mi sdělila, že zboží nebylo možné doručit a poskytla mi link: https://www.trackdog.com/track.htm?trackNums=LT405671233NL, který tvrdí, že zboží se nepodařilo dne 4.1.2021 doručit. Tato informace je však mylná, protože místní pošta neeviduje žádnou nedoručenou poštu na uvedenou adresu a moje jméno, a to v období od 1.1.2021 do dnešního dne.
Žádám o pomoc při řešení tohoto sporu a zároveň o prověření praktik společnosti uvádějící zákazníky v omyl prostřednictvím svých webových stránek. Obávám se, že tvrzení SKLADEM je zavádějící, a to zvláště v případě, že, jak se ukázalo, nejde o prodejce, ale překupníka, který žádné sklady nevede.
Objednávka 20516, 2x jednorožec Roxy
Okamžité vrácení peněz
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.