Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Své poplatky řeším prostřednictvím služby SIPO, zatím k plné spokojenosti. Poplatky hradím bankovním převodem. v listopadu jsem uvedl (asi) nějaký identifikátor a platba mi byla vrácena na účet. V prosinci jsem uhradil poplatky za listopad i prosinec v plné výši. V předpisu SIPO na leden jsem zase dostal naúčtován dvakrát poplatek, to je za leden i za listopad. V únoru jsem dostal nový předpis SIPO s nově naúčtovaným poplatkem za rozhlas.
Na tiskopisu předpisu plateb SIPO byla informace cituji: český ro2/2017 až 11/2020zhlas Vám pod kódem 320 předepsal neuhrazené rozhlasové poplatky v období 12/2017 až 11/2020. Dále tam byla informace :Více informací na https://poplatek.rozhlas.cz. Tato stránka se mi ovšem nepodařila otevřít, otevřela se pouze na obecné informace, kde jsem se dozvěděl pouze, rozhlasové poplatky se musí platit a na jakém základě, což je informace kterou už mnoho let plním. Nevím co znamená kód 320 a jak došli k poznání že jsem poplatek neuhradil. Jedná se pouze o 45,-Kč, ale protože se jedná o nepořádek tak mám obavy aby mi příště nenaúčtovali rozhlasové poplatky od vynalezení rozhlasového vysílání. S pozdravem platící rozhlasový posluchač
Rozhlasový poplatek placený prostřednictvím SIPO
Rád bych dostal vysvětlení co se skrývá pod kódem 320, jak je možné že jim z evidence vypadl můj poplatek za 11/2020 a protože byl uhrazen dvakrát tak bych rád věděl zda mi těch 456,- kč vrátí nebo nebudou účtovat v příštím období.
Děkuji za vyřízení a jsem s pozdravem Ing. Pavel Hein (ročním 1943) byrem Jezeřany-Maršovice 221, 671 75 Loděnice
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.