Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48366Neoprávněbé strhávání peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2021, před 4 lety

Josaf Hloušek

Znění stížnosti

Znění stížnosti
Dobrý den,

na mobilmi došla SMS, že mi zaúčtování 99kc týdne za službu kterou jsem nepoužil, neobjednal a služba nelze zrušit.

SMS je ve tvaru:
Prave jste odsouhlasil/a platbu pro Content for Mobile ve vysi 99.0 CZK za predplatne. Prehled plateb a nastaveni platebnich sluzeb naleznete zde https:moje.o2platba.cz

Prosím o pomoc v řešení této věci. Vrácení neoprávněného ztržení platby 5x99 Kč, zrušení předplatného, registrace a vymazání osobních údajů z databáze. Přišla mi už na únor 99 Kč.


Děkuji


Produkt
Předplatné na služby stránky mobile4fun@silverline.com


Požadované řešení
Vrácení strženého poplatku. Žádnou vaší službu nevyužívám.
Okamžité ukončení závazku mezi mnou a společností Content for mobile.
Smazání předplatného, registrace, účtu, veškerých osobních údajů ve vaší databázi.


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2021 15:30, před 4 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2021 18:47, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.