Počet nahlášených stížností: | 375 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 0 |
Dňa 9.2.2021 som mailom (tel. kontakt zámerne nemajú) zaslala oznámenie o odstúpení od zmluvy, ktoré má všetky náležitosti. Týmto
som požiadala o vrátenie sumy 34,95€ (sumu, vrátane nákladov na dodanie, ktoré spoločnosť na základe zmluvy prijala) . Napriek tomu mi bolo e-mailom oznámené, že objednávka je vyexpedovana ( zrejme ešte len Číny). Žial po zistení, že som sa stala ďalšou obeťou podvodu som okamžite chcela objednávku stornovať. Samozrejme neúspešne. Tovar, ktorý má byť garanciou kvality je objednávany z Aliexpresu a chodí spotrebiteľom v hroznom stave. Prosím o prešetrenie a trvám na odstúpenie od zmluvy.
Odstúpenie od zmluvy a vrátenie penazi
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může spotřebitelka využít i před dodáním zboží), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.