Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od 15.8.2014 reklamuji mobilní telefon Nokia 710 (viz stížnost ze dne 26.9.) - telefon se během hovoru samovolně vypne a následně zapne (po čase jsem zjistila, že se to děje, i když leží na stole).
Reklamace 1 - 15-24.8. - závada vyřešena výměnou sluchátka, vnitřního zadního krytu, předního krytu, obnoveno tovární nastavení
reklamace 2 - 25.8.-14.9. - příčina problému je vada poškozeného softwaru, přehrání softwaru
reklamace 3 - 15.-26.9. - závada se jim neprojevila, ale i tak provedli obnovení továrního nastavení
reklamace 4 - 26.9.-3.10. závada se jim neprojevila, provedli obnovení továrního nastavení
reklamace 5 - 21.-30.10. - závada se jim neprojila, provedli obnova továrního nastavení
Dnes a včera tj. 3. & 4.11. se závada opět provedla, telefon se samovolně vypnul a zapnul.
Povezu telefon do Electrowoldu k již 6té reklamaci.
Nokia Lumia 710
odstoupení od kupní smlouvy, vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud je společnost schopná posoudit výskyt závady bez obnovení továrního nastavení, měla by spotřebitelka vznést požadavek, aby tovární nastavení nebylo obnoveno. Obnovením továrního nastavení totiž může dojít ke krátkodobému odstranění výskytu závady.
Bude-li reklamace opět zamítnuta, je na spotřebitelce, aby prokázala, že se jedná o vadu. Nejvěrohodnějším důkazním prostředkem je znalecký posudek. V tomto případě doporučujeme nejdříve se znalcem konzultaci. Na protokol o vyřízení reklamace je také vhodné napsat svůj nesouhlas s vyřízením reklamace a upozornit prodávajícího na možnost vypracování znaleckého posudku.
Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitelky, má právo od smlouvy odstoupit a požadovat úhradu znalečného.
Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V soudním řízení by měl být spotřebitel schopný prokázat (např. zmíněným znaleckým posudkem), že se jednalo o vadu a byla přítomná na zboží v době uplatnění reklamace.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Vážená paní Svitáková,
předem bychom se chtěli omluvit za pozdní reakci.
Pozorně jsem si pročetla Váš podnět a zároveň jsem prošla všechny reklamace. Zjistila jsem, že dne 13.11.2014 Vám již bylo umožněno odstoupení od smlouvy, čili již bylo vše vyřízeno k Vaší spokojenosti.
Tímto považujeme Váš podnět za vyřízený.
Děkujeme a přejeme příjemný den
Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World
Hodnocení:
Komentář: Myslím si, že bez podání stížnosti na Dtestu, by mi nebylo umožněno odstoupení od smlouvy.
Děkuji
Andrea Svitáková