Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#48370Neobjednané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2021, před 4 lety

S. J.

Znění stížnosti

Dobrý den, na stránkách této firmy jsem chtěla udělat objednávku, ale poté jsem raději zvolila ověřený eshop lékárny, kde nakupuji pravidelně. Ve spamu v emailové schránce jsem našla potvrzení objednávky č. 2102458577. Nedovolala jsem se a na odstoupení od smlouvy s požadavkem na zrušení mých údajů, mi přišel pouze automatický email - viz. níže. Kamarádka mi dnes řekla, že jim pěkně naletěla a platí nějaké penále kvůli vitamínům, které jim nikdy nepřišly.
Jak můžu zajistit, aby reagovali jak mají a aby objednávka byla zrušena a neobjednané zboží mi nepřišlo a já neplatila nějaké poplatky apod.?

text emailu:
Dobrý den,
je nám opravdu líto, že Vám od nás jako první reakce přichází tato automatická odpověď a omlouváme se za to. Ale chceme Vám dát vědět, že přestože Vám někdo neodpovídá okamžitě na Váš dotaz, řeší ho.
Pouze nejsme schopni kapacitně odpovědět v tak rychlém termínu, jak jste u nás zvyklí. Proto se může stát, že Vám na Váš dotaz odpovíme třeba až za pět a více pracovních dnů.
Prosíme Vás nyní především o Vaše pochopení a shovívavost. Opravdu jsme posunuli své možnosti až na samotnou hranici.
S přáním hezkých dnů a jen toho dobrého Vám slibujeme, že se ozveme opravdu nejdříve, jak to jen půjde.
Váš NaturaMed team


Produkt

333 - VitaSolaris - roční zásoba


Požadované řešení

storno objednávky, neodeslání zboží, vymazání mých osobních údajů této společnosti a rozhodně nepředávání údajů dalším stranám


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2021 16:16, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).

Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.2.2021 15:58, před 4 lety

Vážená paní Janischová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost obdržela dne 8.2.2021 objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris zaslanou prostřednictvím našich webových stránek. Následně byl naší společností odeslán potvrzovací email, který, jak uvádíte, spadl do spamu. Zásilka tedy byla vygenerována a vyexpedována s termínem doručení okolo 11.2.2021. Pokud o zboží nebudete mít zájem, je možné ho zaslat zpět na naši adresu U Smaltovny 625, 370 01, České Budějovice. Jakmile bude zásilka doručena do našeho skladu, související pohledávka ve výši 49,- Kč bude stornována. Dovolte mi také reagovat na vyjádření Vaší kamarádky. Toto tvrzení důrazně popíráme, protože pokud zákazník zásilku neobdrží a informuje nás o tom včas, vždy se problém snažíme vyřešit a to třeba podáním reklamace na doručení u přepravce, odesláním nového zboží apod. V žádném případě pak nevymáháme platby za neobdržené zboží. Vaší kamarádce tedy doporučujeme obrátit se na náš zákaznický servis. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.2.2021 19:40, před 4 lety


S. J.

Dobrý den, rozhodně nebudu řešit problém kamarádky. Ale zboží jí nepřišlo, což člověk opravdu u takovéto nabídky zpětně ani neřeší, když neplatil předem a přišel jí až doklad na zaplacení. Myslela si, že je to reklama, neřešila a nyní to nezaplatila včas, protože to otevřela dávno po splatnosti. Jen jsem zvědavá, kdy se jí podaří Vás kontaktovat, když to vlastně není možné.

Dnes jsem odeslala na Vaši adresu doporučeně odstoupení od smlouvy a žádost o výmaz mých údajů. Vzhledem k tomu, že píšete, že mi má neobjednané zboží přijít, tak teď tedy budu muset hlídat dodání, abych poslala ještě zpět. Což bude další poštovné! Máte alespoň číslo zásilky? Kdyby to nepřišlo? Abych to mohla ohlídat?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.2.2021 10:10, před 4 lety

Vážená paní Janischová, rádi bychom Vás ujistili, že objednáním produktu Vitamín D3 VitaSolaris jste nevstoupila do žádného věrnostního programu, jednalo se o jednorázovou záležitost. V případě, že produkt neobdržíte, informujte nás, prosím. Zásilka byla odeslána obyčejnou formou, s doručením do poštovní schránky. Záleží tedy na Vás, zda si budete chtít produkt ponechat, či odeslat zpět na naši adresu. Smluvní vztah bude tímto uzavřen a z naší strany se tak bude jednat o poslední kontakt.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.2.2021 11:21, před 4 lety


S. J.

Dobrý den, balíček dorazil. Je v něm krabička s vitamínem D. Jak jsem uvedla, já si objednala jinde. Vzhledem k tomu, že doporučené odeslání zpět by mě vyšlo na jednou tolik, uhradím 49 Kč dle přiložené složenky. V odpovědní zásilce Vám znovu posílám to, co jsem již zaslala doporučeně - žádost o výmaz mých dat.
Veškeré letáky, co byly u produktu, jsou jak z 90.let, kdy se člověk upsal za původní směšnou cenu ke každoměsíčnímu zasílání nějakého produktu a hlavně k jeho placení. Takto máme doma ve sklepě několik šanonů s "kartami zdraví" ve kterých je několik tisíc a nikdo si to zaručeně ani nepřečte. Nešlo se toho potom zbavit.
Tímto bych - po Vašem potvrzení - považovala stížnost za uzavřenou.

Neobjednaný produkt je zaplacen (daruji ho někomu, kdo o něj bude mít zájem) a doporučeně máte zasláno, že požaduji vyřadit z Vaší databáze. Takovéto nabídky se mi opravdu nelíbí!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.2.2021 09:51, před 4 lety

Vážená paní Janischová, potvrzuji Vám přijetí platby ve výši 49,- Kč, která byla na náš účet připsána dne 16.2.2021. Smluvní vztah je tímto zcela ukončen a z naší strany se jedná o poslední kontakt.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.2.2021 10:00, před 4 lety


S. J.

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za vyřízení, dTestu děkuji za pomoc, myslím, že bez něho by to takto jednoduché nebylo, vzhledem k tomu, jak společnost komunikuje. Můj názor jsem napsala již výše.