Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již ve chvíli kdy mi byla sedačka Regis doručena, neměla hodnotu „nové sedačky bez závad“.
To jsem bohužel zjistila až po rozbalení výrobku.
Sedačka měla oprýskaný zadní opěrný rám, což jsem odhalila po vybalení. Vypadá to spíš jako vada z výroby než že by se odřela při převozu.
Jednoznačně se jedná o konstrukční vadu, jelikož část vnitřního rámu je navařená obráceně.
Nemohu se na takovýto výrobek spolehnout.
U sedačky chyběly šrouby pro montáž nožiček a ty které tam byly, byly natolik krátké, že nebylo možné sedačku sestavit.
Dále mohu doložit účty za náhradní šrouby, které bohužel nestačili k sestavení sedačky.
Nemohu doložit můj zbytečně strávený čas s pokusy o sestavení sedačky a spotřebu nafty pro opakovaný výjezd s pokusy zakoupit náhradní šrouby.
Ale měli by jste vědět, že neděle 18.11.2019 pro mne nebyla nedělí.
Vše zbytečné pro neopravitelnou vadu.
Po několika mých urgencích, jste poslali po více jak týdnu techniky na sestavení, pro které to také nebyla jednoduchá „rychlá“ záležitost.
To že vrtali do konstrukce zcela nové sedačky aby mohli upevnit nožičky není standardní!
Vrtali možná do těch stejných děr, ale to z důvodu vytvoření zahloubení aby bylo možné nožičky přišroubovat a to důvodu, že je rám navařen obráceně a tím je zahloubení pro šrouby na opačné straně, než mělo být.
Sedací souprava je na jedné straně o 1 cm níž, profily jsou prohnuté.
sedací souprava při rozložení vrže, velmi špatně se používá, jelikož konstrukce vystupuje nad matraci a při pokusu si lehnout nebo vstát se člověk poraní o konstrukci.
P.S.: jistě by jste si např. při koupi nového vozu nenechali líbit prodejcův argument, že „ten blatník je sice navařený obráceně, ale jezdit s tím můžete, vada to není!?!
sedací souprava REGIS
Odvoz sedací soupravy, vrácení kupní ceny
|
Tweet |
Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může spotřebitel věc reklamovat. Reklamace musí být vyřízena zásadně do 30 dnů od jejího uplatnění. V rámci uplatněné reklamace lze požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.
Není-li reklamace vyřízena (tzn. zamítnuta, nebo uznána a vyřešena) do 30 dní, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy, a to dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.