Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#48385Údajně objednané zboží. Žádné zboží jsem neobjednávala

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2021, před 4 lety

Karin Hamáčková

Znění stížnosti

Ze stránek vitasolaris mi má údajně přijít nějaké zboží za poštovné 49 Kč nikdy jsem na takových stranách nebyla a nikdy si nic neobjednala. Okamžitě požadují smazat mě osobní údaje které jsem neposkytla a zruseni objednávky kterou jsem ani neudělala. Jinak to budu muset řešit jinou cestou.


Požadované řešení

Okamžitě smazání osobnich údajů a zrušení objednávky která nebyla mnou vyřízena.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2021 14:25, před 4 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.2.2021 16:45, před 4 lety

Vážená paní Hamáčková,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že v systému neevidujeme žádnou objednávku, vyplněnou na Vaše jméno. Mohla byste, prosím, specifikovat, jaký přesně email jste obdržela, případně zaslat ID zmíněné objednávky? Poté jí budeme moci v systému prověřit. V některých případech se stává, že zákazník, často seniorského věku, který aktivně nevyužívá email, při objednávce vyplní emailovou adresu známého nebo příbuzného a majitel emailové schránky ve skutečnosti nemusí vědět, že jakákoliv objednávka proběhla - i s tím se někdy setkáváme. Proto bych Vás velice ráda poprosila o zaslání nějakých doplňujících údajů, které jste obdržela, abychom mohli celou věc prošetřit.

Děkujeme za Vaši součinnost a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals .r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2021 09:46, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2021 12:27, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.