Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
již podruhé jsem měla hozené noviny na schodku před domem a ne ve schránce. Jedná se o dny 4. a 11.2. 2021. Stejnou situaci jsem řešila před několika lety, od té doby bylo vše v pořádku až do minulého čtvrtka. Schránky jsou volně přístupné.
Děkuji
Lucie Matušková
Vhazovat noviny opět do schránky
|
Tweet |
Nedoručí-li vydavatel časopis řádně a včas, má předplatitel právo uplatnit reklamaci u vydavatele. Reklamace je možné uplatňovat na adrese sídla vydavatele, datovou schránkou, e-mailem na casopisy@mafra.cz nebo na zákaznické lince 225 555 666.
Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože tato služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.