Společnost


MAFRA, a.s.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48386Doručování novin

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 minut 26 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2021, před 4 lety

Lucie Matušková

Znění stížnosti

Dobrý den,

již podruhé jsem měla hozené noviny na schodku před domem a ne ve schránce. Jedná se o dny 4. a 11.2. 2021. Stejnou situaci jsem řešila před několika lety, od té doby bylo vše v pořádku až do minulého čtvrtka. Schránky jsou volně přístupné.

Děkuji

Lucie Matušková


Požadované řešení

Vhazovat noviny opět do schránky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2021 14:54, před 4 lety

Nedoručí-li vydavatel časopis řádně a včas, má předplatitel právo uplatnit reklamaci u vydavatele. Reklamace je možné uplatňovat na adrese sídla vydavatele, datovou schránkou, e-mailem na casopisy@mafra.cz nebo na zákaznické lince 225 555 666.

Od společnosti MAFRA, a.s. jsme obdrželi informaci o tom, že nemá zájem využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Protože tato služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni případ uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.