Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dne 2.2.2021 mi byla na podacím místě zasilkovny Dolní Bukovsko, Týnská 96 zaslana zásilka na mou adresu, potřeboval jsem adresu doručení změnit na výdejní místo Dětský bazárek, Pražská 1922, Pelhrimov, tak jsem o to v mejlu požádal a bylo mi vyhověno, ale od 4.2 leží moje zásilka na Depu v Jihlavě, dnes je 11.2. leží tam už tedy týden, a nikdo mi není schopen říct, kdy mi bude doručena, po urgencích operátorů zasilkovny, z Jihlavy vždy přijde odpověď, že zásilka bude doručena, bohužel už nikdo neví kdy...
Rád bych vysvětlení situace a samozřejmě doručení zasilky
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.