Počet nahlášených stížností: | 561 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Zakoupil jsem si přes tento internetový obchod ochranné sklo na hodinky Garmin Vivoactive 4. Zásilku jsem obdržel. Nicméně mi zaprvé přišla zásilka bez jakéhokoliv originálního zabalení - pouze rozbalené sklíčko a dust absorber (na nějaký telefon) a zároveň velikost sklíčka absolutně neodpovídá velikosti displeje hodinek (sklo je daleko menší než displej).
Snažil jsem se dovolat na uvedený telefonní kontakt, který je oficiálně uvedený na stránkách jako kontaktní, ale číslo neexistuje.
Teď jsem jim přes jejich kontaktní formulář psal zprávu, ale dle dalších příspěvků zde, neočekávám, že by se mi ozvali.
ochranné tvrzené sklo na LCD pro Garmin Vivoactive 4, kód:41758
Výměna zboží či vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel taktéž právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.