Společnost


Artline corporation s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48389Stav matrací po cca.půlročním používání a to samé po reklamaci.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2021, před 4 lety

Petr Urban

Znění stížnosti

Matrace pružinové Hypnose 1+1 PARAMETRY MATRACE
materiál taštičková pružina, PUR pěna
tuhost 3 (z rozsahu 1-5)
výška jádra 18 cm
nosnost 130 kg
potah Microfiber - snímatelný, pratelný na 40°C
doporučené uložení pevný lamelový rošt, pevné desky
záruka 3 roky
Tyto matrace byly používány cca.půl roku na pevném lamelovém rošto,po této době se měnil jejich tvar,soudržnost,nedrželi svoji polohu ,bylo znát velké proležení i po opakováném měsíčním otočením,dle návodu,matrace utíkají do stran,po sundání ochraného potahu jsem zažil zděšení,matrace ve své celé délca šířce po stranách rozlepeny po dělce celého jádra a pružiny bylo vidět ve všech místech rozlepení..zboží bylo zakoupeno po internetu s č.dokladu CZ20425664 v březnu 2019,zaplaceno dopravci v částce 3748,-kč při příjmu na dobírku..po reklamaci v lednu 2021,byly matrace doručeny ve stavu zalepení stran molitanového jádra niko-li jak popisoval p. B. opravou pružinových jader.firma nikterak nekomunikuje a proto jsem si matrace před reklamací označil na rozích fiksou,abych byl ubezpečen ,že se s těmito matracemi v opravě něco dělo i to co bylo přislíbeno- oprava pružinového jádra,což v dané,,případě se neodehrálo,po oprave matrace vykazovali zase boule i proležení jádra,mnoho fotek přiloženo k e-mailu p.B.
Tato firma,jak p.B. ,tak zakaznický servis nekomunikuje a nemají vůbec snahu něco řešit,reklamaci jsem posílál službou PPL,za svoje náklady a dopadlo to tak jak dopadlo ,žádná kvalitní oprava pouze zalepení rozlepeních částí popisovaných matrací...


Produkt

Pružinové matrace Hypnose 1+1 /2ks/ taštičková pružina, PUR pěna nosnost 130kg na 1ks,výška 18cm Microfiber - snímatelný, pratelný na 40°C


Požadované řešení

Z mé strany,nedůvěra a zklamaní k této české firmě,odfláknutí,nekvalita a nesprávnost pracovního postupu ve výrobě bez výstupní kontroly,rychle prodat ne kvalita ,ale kvantita a pak mlčet "jako partyzán"z důvodu jaké jsou s touto firmou něco v dané situaci řešit navrhuji Odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opakování vady či pro větší počet vad se opakujících a vrácení mých vynaložených peněžných prostředků na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2021 23:23, před 4 lety

Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.

Občanský zákoník rovněž stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

Není-li spotřebitel spokojen se způsobem, jakým byla reklamace vyřízena, resp. má-li zato, že byla vyřízena jen formálně/na oko, a nedošlo vůbec k nápravě, může odstoupit od kupní smlouvy pro podstatné porušení smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace řádně a včas.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2021 13:11, před 4 lety

Obdrželi jsme od prodávajícího prostřednictvím e-mailové komunikace následující vyjádření:

"Se zákazníkem jsme se domluvili na výměnu za úplně jiné zboží, které mu již bude vyhovovat i přesto, že matrace nevykazovala při reklamaci vady, které by bránily jejímu řádnému užívání. Se zákazníkem byla písemně i telefonicky dohodnuta domluva výměny za jiný produkt, kterou zákazník odsouhlasil a nové zboží mu již bylo zaslané a doručené. Toto zboží by mělo odpovídat jeho požadavkům na kvalitu i na tuhost. Proto doufáme, že bude zákazník spokojen."

Prosíme spotřebitele o potvrzení obsahu vyjádření prodávajícího a o případné uzavření stížnosti. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.3.2021 15:41, před 4 lety


Petr Urban

Ano je to tak s prodávajícím jsme se dohodli na výměně za jiné nové zboží,vše proběhlo v naprostém pořádku ze strany týmu skvělé matrace.cz Zlín,tímto poprosím tuto stížnost pokládat za uzavřenou ke spokojenosti obou stran,děkuji P.Urban Praha.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2021 14:22, před 4 lety

Děkujeme spotřebiteli za potvrzení a oběma stranám za součinnost. Stížnost tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.