Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podávám stížnost na Vaši pracovnici p. Demeterovou na Praze 6.
Telefonicky 3.1.2021 jsem oznámila, že po 16 letech ruším povinnou pojistku na auto ve výši necelých 8 tis.! Hodnota auta je dness 40 tis., žádala jsem změnu - hodnota auta, bez nehod, invalidita, vždy mi bylo řečeno, že se na to mrknou, nic, žádná nabídka.
Nyní jsem obdržela tiskopis k výpovědi, který požaduje takovou technickou odbornost auta, že si s tím nevím rady.
Požádala jsem zmíněnou pracovnici, ať mi to předvyplní, což je myslím její práce, a pošle mi to k podpisu.
Od té doby se nikdo neozval.
Obracím se na Vás o pomoc s výpovědí, bylo mi vyhrožováno penalizací,
Děkuji.
Pojistné auto
Pomoc s výpovědí.
|
Tweet |
Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz.“