Společnost


NA WEBU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4840Nevrácení peněz po vrácení zboží ve 14 denní zákonné lhůtě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2014, před 10 lety

Marek Polášek

Znění stížnosti

Dne 21. 9. 2014 jsem se společnosti Na Webu s.r.o. uzavřela kupní smlouvu, jejímž předmětem byla obuv New Balance Boty WO80BP - černá/růžová. Tuto obuv jsem převzala dne 24. 9. 2014. Po zjištění že boty jsou mi malé, jsem dne 25. 9. 2014 odeslala zpátky s žádosti o vrácení kupní ceny zboží. Dne 30. 9. 2014 mi firma mailem potvrdila, že mi kupní cenu zboží vrátí v zákonné lhůtě. Dne 31. 10. 2014 jsem mailem firmu kontaktovala s dotazem, kdy mi bude částka připsána na účet, že zatím nic nedorazilo. Firma nereagovala. Podobný email jsem firmě napsala i dne 3. 11. 2014 se stejným výsledkem (firma nereagovala).


Produkt

Obuv New Balance Boty WO80BP - černá/růžová (kód NB-36527-6,5)


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2014 15:08, před 10 lety

Od smlouvy uzavřené přes internet lze odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí věci. Spotřebitel by měl být schopen prokázat, že řádně odstoupil a obuv vrátil. Při odstoupení je podnikatel povinen vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od spotřebitele na základě smlouvy přijal. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Nevrátí-li podnikatel pěněžní prostředky v uvedené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel v takovém případě může kromě kupní ceny požadovat i úroky z prodlení. Jestliže společnost nebude nadále reagovat, bude nutné ji zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, ve které ji bude stanovena dodatečná lhůta k plnění, která nesmí být kratší než 7 dní. Přílohou výzvy jsou i kopie dokladů prokazující, že došlo k odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2014 16:33, před 10 lety

Spotřebitel nám sdělil, že stížnost je již vyřešena. Peníze byly ze strany společnosti vráceny. Stížnost tedy uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.