Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21. 9. 2014 jsem se společnosti Na Webu s.r.o. uzavřela kupní smlouvu, jejímž předmětem byla obuv New Balance Boty WO80BP - černá/růžová. Tuto obuv jsem převzala dne 24. 9. 2014. Po zjištění že boty jsou mi malé, jsem dne 25. 9. 2014 odeslala zpátky s žádosti o vrácení kupní ceny zboží. Dne 30. 9. 2014 mi firma mailem potvrdila, že mi kupní cenu zboží vrátí v zákonné lhůtě. Dne 31. 10. 2014 jsem mailem firmu kontaktovala s dotazem, kdy mi bude částka připsána na účet, že zatím nic nedorazilo. Firma nereagovala. Podobný email jsem firmě napsala i dne 3. 11. 2014 se stejným výsledkem (firma nereagovala).
Obuv New Balance Boty WO80BP - černá/růžová (kód NB-36527-6,5)
Vrácení kupní ceny.
|
Tweet |
Od smlouvy uzavřené přes internet lze odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí věci. Spotřebitel by měl být schopen prokázat, že řádně odstoupil a obuv vrátil. Při odstoupení je podnikatel povinen vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od spotřebitele na základě smlouvy přijal. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Nevrátí-li podnikatel pěněžní prostředky v uvedené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel v takovém případě může kromě kupní ceny požadovat i úroky z prodlení. Jestliže společnost nebude nadále reagovat, bude nutné ji zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu, ve které ji bude stanovena dodatečná lhůta k plnění, která nesmí být kratší než 7 dní. Přílohou výzvy jsou i kopie dokladů prokazující, že došlo k odstoupení od smlouvy.
Spotřebitel nám sdělil, že stížnost je již vyřešena. Peníze byly ze strany společnosti vráceny. Stížnost tedy uzavíráme.