Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:231
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48400Společnost nerespektuje odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2021, před 4 lety

Renáta Janálová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 27.1.2021 jsem objednala obal na cestovní pas v hodnotě 225 Kč (cena je spolu s "balným a pojištěním zásilky"). Zboží mělo být SKLADEM IHNED k odeslání - uvedeno na webu přímo pod výrobkem. Tentýž den mi přišlo potvrzení o přijetí platby a potvrzení, že byla moje objednávka odeslána.
Dne 8.2. jsem odeslala na kontaktní e-mail dotaz, kde se zboží nachází, jelikož se nedá podle čísla objednávky nikde vysledovat, ačkoliv přišel e-mail, kde se píše, že můžu zásilku sledovat. Odpověď mě sice nepřekvapila, ale dosti namíchla. Zboží, které bylo nabízeno jako SKLADEM je skladem, ovšem u zahraničního prodejce (takže šmuk z Číny) a bude mi doručeno do 40 dní, kdy už mi bude samozřejmě k ničemu, jelikož jsem zboží potřebovala IHNED. Okamžitě jsem tedy na e-mail odpověděla, že v tom případě již o zboží nemám zájem a žádám vrácení peněz. Odpověď - je nám líto, zboží jsme zaplatili a je na cestě k Vám dle obchodních podmínek, se kterými jste souhlasila. Vcelku mi ani nejde o 200 Kč, ale o princip. Jak tedy v tomto případě postupovat? Opravdu se mi nelíbí, že si tady kdejaký šmejd mastí kapsu cizími penězi a nerespektuje zákonné lhůty a práva spotřebitele.

Děkuji. R.J.


Produkt

pouzdro na cestovní pas


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz, v opačném případě se obracím na ČOI - jak jsem již ostatně uvedla v e-mailu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2021 20:38, před 4 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může spotřebitelka využít i před doručením zboží), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2021 22:09, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.