Počet nahlášených stížností: | 231 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
dne 27.1.2021 jsem objednala obal na cestovní pas v hodnotě 225 Kč (cena je spolu s "balným a pojištěním zásilky"). Zboží mělo být SKLADEM IHNED k odeslání - uvedeno na webu přímo pod výrobkem. Tentýž den mi přišlo potvrzení o přijetí platby a potvrzení, že byla moje objednávka odeslána.
Dne 8.2. jsem odeslala na kontaktní e-mail dotaz, kde se zboží nachází, jelikož se nedá podle čísla objednávky nikde vysledovat, ačkoliv přišel e-mail, kde se píše, že můžu zásilku sledovat. Odpověď mě sice nepřekvapila, ale dosti namíchla. Zboží, které bylo nabízeno jako SKLADEM je skladem, ovšem u zahraničního prodejce (takže šmuk z Číny) a bude mi doručeno do 40 dní, kdy už mi bude samozřejmě k ničemu, jelikož jsem zboží potřebovala IHNED. Okamžitě jsem tedy na e-mail odpověděla, že v tom případě již o zboží nemám zájem a žádám vrácení peněz. Odpověď - je nám líto, zboží jsme zaplatili a je na cestě k Vám dle obchodních podmínek, se kterými jste souhlasila. Vcelku mi ani nejde o 200 Kč, ale o princip. Jak tedy v tomto případě postupovat? Opravdu se mi nelíbí, že si tady kdejaký šmejd mastí kapsu cizími penězi a nerespektuje zákonné lhůty a práva spotřebitele.
Děkuji. R.J.
pouzdro na cestovní pas
Požaduji vrácení peněz, v opačném případě se obracím na ČOI - jak jsem již ostatně uvedla v e-mailu.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může spotřebitelka využít i před doručením zboží), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.