Společnost


Markéta Mališová

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48410Záměrné zaslání jiného zboží, nekomunikuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2021, před 4 lety

Martin Branc

Znění stížnosti

Objednal jsem si vysavač, byl mi zaslán jiný se slabším výkonem. Ve faktuře je fakturován objednaný výrobek. Eshop nezvedá telefony, neodpovídá na email. Zákazníků s touto zkušeností je již více.


Produkt

vysavač powermat pm-esp-2000


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz včetně veškerých nákladů na dopravu ke mně a vrácení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2021 10:03, před 4 lety

Neodpovídá-li zboží tomu, které se spotřebitel objednal a které je mu navíc i účtováno, má takové zboží vadu. Vadu lze reklamovat, přičemž prodávající má zásadně 30 dní na vyřízení reklamace. V tomto případě, kdy věc neodpovídá objednávce, by nemělo do úvahy přicházet vyřízení reklamace jejím zamítnutím, ale pouze vyhověním a kladným vyřízením.

Pokud věc nebyla dodána ve sjednané jakosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Je-li reklamace uznána, náleží spotřebiteli poštovné jako účelně vynaložený náklad ve smyslu § 1924 občanského zákoníku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2021 12:35, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.