Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem si vysavač, byl mi zaslán jiný se slabším výkonem. Ve faktuře je fakturován objednaný výrobek. Eshop nezvedá telefony, neodpovídá na email. Zákazníků s touto zkušeností je již více.
vysavač powermat pm-esp-2000
Žádám o vrácení peněz včetně veškerých nákladů na dopravu ke mně a vrácení.
|
Tweet |
Neodpovídá-li zboží tomu, které se spotřebitel objednal a které je mu navíc i účtováno, má takové zboží vadu. Vadu lze reklamovat, přičemž prodávající má zásadně 30 dní na vyřízení reklamace. V tomto případě, kdy věc neodpovídá objednávce, by nemělo do úvahy přicházet vyřízení reklamace jejím zamítnutím, ale pouze vyhověním a kladným vyřízením.
Pokud věc nebyla dodána ve sjednané jakosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Je-li reklamace uznána, náleží spotřebiteli poštovné jako účelně vynaložený náklad ve smyslu § 1924 občanského zákoníku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.