Společnost


Viva Credit s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48411Nedovolená částka stržena automaticky z mého účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2021, před 4 lety

Radim Bešťák

Znění stížnosti

Dobrý den,

byl jsem se společností domluven na prodloužení splatnosti úvěru nebo na splacení celé částky úvěru. Dnes 12.2.2021 mne byla automaticky stržena částka ze svého účtu, která neodpovídá částce za prodloužení a ani částce celkové ke splacení úvěru a po tel.rozhovoru z dnešního dne 12:2:2021 mne bylo řečeno, že jejich systém si sám určuje jakou poměrnou část sthrne z účtu. Je možné vůbec tyto jejich praktiky nechat bez podání stížnosti? Děkuji za odpověď.


Produkt

viva-credit.cz úvěr


Požadované řešení

Nepřeji si aby si sám jejich systém vyhodnocoval jakou částku automaticky sthrne z účtu, když jsme byli domluveni na úplně něčem jiném. Prosím o kontrolu společnosti viva-credit.cz zda se nechová takto neohleduplně i k jiným zákazíkům. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2021 10:18, před 4 lety

Strany si mohou v průběhu závazku dohodou upravit svá vzájemná práva a povinnosti (§ 1901 občanského zákoníku), mezi něž patří v tomto případě např. i délka splácení nebo výše splátek při čerpání úvěru.

Pokud se strany na nějaké modifikaci jejich vzájemných práv a povinností domluví, má toto (individuální) ujednání přednost před standardizovaným obsahem smluvních podmínek, a je třeba ho respektovat [§ 3 odst. 2 písm. d) občanského zákoníku].

Je-li smluvena povinnost zaplacení částky v určité výši (bez ohledu na to, zda byla výše smluvena hned na počátku vztahu, anebo zda byla smluvena/změněna až v jeho průběhu), má spotřebitel povinnost hradit právě takovou (a ne vyšší, nebo nižší) částku.

Spotřebitelé se mohou obrátit se svým sporem ze spotřebitelského úvěru i na finančního arbitra (www.finarbitr.cz), který je orgánem mimosoudního řešení sporů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.3.2021 13:41, před 4 lety

Dobrý den,
rádi bychom se vyjádřili k Vaší stížnosti ze dne 12.02.2021.
Ohledně uhrazení úvěru jste nás kontaktoval 8.2.2021, tedy v době splatnosti Vašeho úvěru. Požádal jste o prodloužení Vašeho úvěru, ale nesplňoval jste podmínky pro poskytnutí prodloužení úvěru, tudíž toto nebylo dohodnuto. Proto jste nás informoval, že celou částku uhradíte do 12.2.2021, což se nestalo. Jelikož jste byl již po splatnosti s Vaším původním úvěrem, pak se náš systém zcela v souladu se smlouvou, respektive článkem 4.1.1.2.6.2 všeobecných obchodním podmínek, které jsou součástí naší smlouvy, která byla mezi námi uzavřena, pokoušel strhnout z Vašeho účtu dlužnou částku. Ta se nicméně na Vašem účtu nenacházela proto se systém pokoušel strhnout částky ponížené. Částka, která Vám byla stržena z účtu je tak pouze částečná splátka úvěru, který nám dlužíte. V současné době nicméně strhávání částek naše společnost neprovádí. Prosíme kontaktujte nás, abychom společně sestavili plán proplacení rozdílu, rádi vám pomůžeme.
V případě jakýchkoli dalších dotazů nás můžete kontaktovat na telefonním čísle: 284 093 574 nebo e-mailové adrese: dotazy@viva-credit.cz a my Vám na vše obratem odpovíme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2021 08:20, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2021 16:41, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.