Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Dne 8.2. 2021 jsem neuváženě objednala vit D za cenu poštovného 49kč pro svou maminku. Po upozornění na stížnosti na tuto společnost o následném zasílání dalších nevyžádaných balíčků a jejich uhrazení jsem objednávku ještě týž den zrušila prostřednictvím emailu. Odpověď přišla vzápětí vygenerovaným mailem. Dne 11.2.2021 mi přišel mail od společnosti, ze bohužel objednávka byla již odeslána a můžu ji max na svoje náklady odeslat zpět... Po hovoru na infolince jsem byla ubezpečená, že pokud za balíček uhradím oněch 49kč, rozhodně nebudou chodit žádné další, pokud neudělám sama přímo objednávku... Ale jak tady čtu, asi to tak není. Žádám o vyjádření společnosti, zda pokud balíček přijmu a uhradím, budu mít jistotu, ze žádný další nepřijde. Díky za odpověď, s pozdravem Martina Khásová
Vitamín D
Nezasílání žádných dalších nevyžádaných balíčků a reklamních vzorků.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Khásová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Tak, jak jste byla informována na zákaznické lince, objednávka ročního balení produktu Vitamín D3 VitaSolaris byla jednorázová. Žádné další balíčky Vám bez řádné objednávky odeslány naší společností nebudou. Zásilka byla odeslána s termínem doručení okolo 11.2.2021. Pevně věříme, že jste ho již obdržela nebo obdržíte v nejbližších dnech. Pokud o něj nebudete mít zájem, je možno ho zaslat zpět na naši adresu U Smaltovny 625, 370 01, České Budějovice. V opačném případě Vás poprosíme o úhradu 49,- Kč - složenka bude součástí Vašeho balíčku. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že jsme zablokovali zasílání marketingových nabídek obchodu a služeb Vaší osobě.
Děkujeme a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyřešeno, objednavka prijata, zaplacena, slibeno nezasilani dalsich nevyzadanych balicku ci reklam. S pozdravem Martina Khasova
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.