Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Vodafone(UPC) rozesílá nátlakové SMS k úhradě vyúčtování služeb s výhružkou jejich omezení dokonce například 8 dní před splatností ve znění:
Dobrý den, doposud jsme neobdrželi platbu za vyúčtování služeb UPC ve výši XY. Tímto vás prosíme o prověření, zda platba proběhla. Pokud ne, uhraďte neprodleně uvedenou částku na číslo účtu XY s variabilním symbolem XY. V opačném případě dojde dne XY k omezení služeb. Váš Vodafone.
Takové SMS považuji za bezprávné výhružky.
UPC telefon a internet
Nerozesílat nátlakové SMS před datem splatnosti.
|
Tweet |
Jsou-li platby splatné k termínu, který si strany smluví, je spotřebitel povinen uhradit platby k tomuto smluvenému termínu. Společnost není oprávněna platby vyžadovat dříve. Spotřebitel se může v této věci obrátit přímo na společnost a požádat ji, aby mu předložila na základě čeho se domnívá, že spotřebitel nemá uhrazeny všechny platby a na základě čeho mu zasílá výzvy k jejich okamžitému uhrazení.
Jsou-li platby řádně uhrazeny, není společnost oprávněna využívat osobní údaje spotřebitele k tomu, aby vůči němu činila takovéto výzvy.
Dobrý den, pane Malino, abychom se na to mohli podívat, napište nám přes poradime@vodafone.com. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.