Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#48413Výhružné SMS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2021, před 4 lety

Petr Malina

Znění stížnosti

Vodafone(UPC) rozesílá nátlakové SMS k úhradě vyúčtování služeb s výhružkou jejich omezení dokonce například 8 dní před splatností ve znění:
Dobrý den, doposud jsme neobdrželi platbu za vyúčtování služeb UPC ve výši XY. Tímto vás prosíme o prověření, zda platba proběhla. Pokud ne, uhraďte neprodleně uvedenou částku na číslo účtu XY s variabilním symbolem XY. V opačném případě dojde dne XY k omezení služeb. Váš Vodafone.

Takové SMS považuji za bezprávné výhružky.


Produkt

UPC telefon a internet


Požadované řešení

Nerozesílat nátlakové SMS před datem splatnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2021 15:44, před 4 lety

Jsou-li platby splatné k termínu, který si strany smluví, je spotřebitel povinen uhradit platby k tomuto smluvenému termínu. Společnost není oprávněna platby vyžadovat dříve. Spotřebitel se může v této věci obrátit přímo na společnost a požádat ji, aby mu předložila na základě čeho se domnívá, že spotřebitel nemá uhrazeny všechny platby a na základě čeho mu zasílá výzvy k jejich okamžitému uhrazení.

Jsou-li platby řádně uhrazeny, není společnost oprávněna využívat osobní údaje spotřebitele k tomu, aby vůči němu činila takovéto výzvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.3.2021 08:46, před 4 lety

Dobrý den, pane Malino, abychom se na to mohli podívat, napište nám přes poradime@vodafone.com. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2021 18:13, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2021 22:40, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.