Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 9.února 2021 jsem objednal vitamin D pouze za poštovné 49Kč. Objednávka, ale byla unáhlená a po stížnostech od ostatních kupujících, jsem se rozhodl zásilku stornovat a zrušit i věrnostní program a prosím o výmaz osobních údajů. Děkuji za kladné vyřízení.
ID objednávky 2102484383
Storno objednávky a vymazání osobních údajů
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážený pane Kresto,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že Vaše objednávka produktu Vitamín D3 VitaSolaris byla bohužel již vyexpedována, s termínem doručení okolo 14.2.2021. Každý zákazník má samozřejmě právo objednané zboží vrátit v zákonné lhůtě (v naší společnosti dokonce nad rámec zákonné lhůty), proto, nemáte-li o produkt zájem, zašlete nám ho zpět na adresu U Smaltovny 625, 370 01, České Budějovice. Ráda bych Vás také informovala, že objednávkou produktu nebyl žádný věrnostní program vytvořen, byla jednorázová. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
Produkt byl odebrán za poplatek poštovného 49 Kč.
Děkuji Kresta
Spotřebitel má možnost si zboží buď ponechat, anebo vrátit zboží ve lhůtě 14 dnů od převzetí, viz naše původní vyjádření.
Pokud se spotřebitel rozhodne zboží vrátit, společnost mu má povinnost vrátit veškeré náklady vynaložené na pořízení tohoto zboží, tzn. zejména kupní cenu a poštovné, zpravidla do 14 dnů. Na druhé straně spotřebitel je povinen zboží zaslat zpět společnosti.
Pokud jde o náklady na vrácení zboží (tzn. poštovné za přepravu zboží od spotřebitele zpět k podnikateli), tyto náklady nese sám spotřebitel.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme.