Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#48419Neoprávněné učtování poplatku 99,- kč týdně nejlepší online hry ,- GamesHub

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2021, před 4 lety

Klára Konyová

Znění stížnosti

Dne 11.1.2021 mi přišla SMS o aktivaci předplatného mobilních her Games Hub, kdy 2 letá dcera klikla při sledováni pohadky na jejich reklamu a aktivovala, tak přeplatné. V aktivační sms byl odkaz a telefonni číslo, kde se z odběru her můžete odhlásit jenže odkaz nefunguje a číslo je hluché. Zavolala jsem ihned operátorovi, který je prý pouze zprostředkovatel a zablokoval mi aspoň internetove platby ať se mi už častka nestrhava. Nicméně mi chodi 3xtydně sms,že se platbu za online hry nepodařilo provést, tudíž penize se stále pokouší strhavat. Nedalk mi to a ještě ten stejný týden jsem zašla do o2 jestli mi neporadí, jak předplatné zrušit, bohužel neuspešně, prý zablokovat platby stačí, nemyslím si a bojim s, že kdyz nezruším předplatné, bude po mně tato pofidérní firma peníze vymáhat. Hry nehraji a nemam o ně zájem, navič jako matka na rodičovske nemam na to vyhazovat 400 KČ měsíčně oknem. Prosim o zrušení předplatneho a vymazání mých udajů z databaze firmy GamesHub,ketrá si účtuje 99kc týdně přes operátora o2.


Produkt

Nejlepší online hry GamesHub


Požadované řešení

Zrušení předplatného u nejlepších online her o2 -GamesHub, nebo kontakt na firmu Games Hub ať můžu zaslat žadost o zrušení předplatneho, firmu jsem na webu nenašla, možná je tam po jinym nazvem? Moje číslo 724 756 720, konyova .klara@seznam.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2021 15:35, před 4 lety

Není-li při objednávání služby zjevně projevena vážná vůle, což lze u dvouleté osoby úspěšně předpokládat, nejedná se vůbec o právní jednání (§ 552 a 554 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). V takovém případě vůbec smlouva nevznikne. O tom je možné společnost informovat. Z preventivních důvodů však je možné smlouvu - a to i přesto, že podle názoru spotřebitele vůbec nevznikla - (raději i) vypovědět.

Pokud společnost uvede odkaz a telefonní číslo, prostřednictvím nichž má být umožněno závazek vypovědět, a následně odkaz nefunguje a číslo "je hluché", domníváme se, že společnost zmařila dojití výpovědi závazku (ve smyslu § 570 občanského zákoníku), a proto je vůči ní výpověď účinná dnem, kdy se ji spotřebitelka pokusila řádně provést. O tomto postupu doporučujeme spotřebitelce pořídit důkazní materiál (nahrání obrazovky na telefonu nebo počítači, které prokáže nefunkčnost odkazu, výpis neúspěšných hovorů na uvedené telefonní číslo apod.)

Jelikož stížnost nesměřuje na O2 Czech Republic a.s., uzavíráme ji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.