Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 11.1.2021 mi přišla SMS o aktivaci předplatného mobilních her Games Hub, kdy 2 letá dcera klikla při sledováni pohadky na jejich reklamu a aktivovala, tak přeplatné. V aktivační sms byl odkaz a telefonni číslo, kde se z odběru her můžete odhlásit jenže odkaz nefunguje a číslo je hluché. Zavolala jsem ihned operátorovi, který je prý pouze zprostředkovatel a zablokoval mi aspoň internetove platby ať se mi už častka nestrhava. Nicméně mi chodi 3xtydně sms,že se platbu za online hry nepodařilo provést, tudíž penize se stále pokouší strhavat. Nedalk mi to a ještě ten stejný týden jsem zašla do o2 jestli mi neporadí, jak předplatné zrušit, bohužel neuspešně, prý zablokovat platby stačí, nemyslím si a bojim s, že kdyz nezruším předplatné, bude po mně tato pofidérní firma peníze vymáhat. Hry nehraji a nemam o ně zájem, navič jako matka na rodičovske nemam na to vyhazovat 400 KČ měsíčně oknem. Prosim o zrušení předplatneho a vymazání mých udajů z databaze firmy GamesHub,ketrá si účtuje 99kc týdně přes operátora o2.
Nejlepší online hry GamesHub
Zrušení předplatného u nejlepších online her o2 -GamesHub, nebo kontakt na firmu Games Hub ať můžu zaslat žadost o zrušení předplatneho, firmu jsem na webu nenašla, možná je tam po jinym nazvem? Moje číslo 724 756 720, konyova .klara@seznam.cz
|
Tweet |
Není-li při objednávání služby zjevně projevena vážná vůle, což lze u dvouleté osoby úspěšně předpokládat, nejedná se vůbec o právní jednání (§ 552 a 554 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). V takovém případě vůbec smlouva nevznikne. O tom je možné společnost informovat. Z preventivních důvodů však je možné smlouvu - a to i přesto, že podle názoru spotřebitele vůbec nevznikla - (raději i) vypovědět.
Pokud společnost uvede odkaz a telefonní číslo, prostřednictvím nichž má být umožněno závazek vypovědět, a následně odkaz nefunguje a číslo "je hluché", domníváme se, že společnost zmařila dojití výpovědi závazku (ve smyslu § 570 občanského zákoníku), a proto je vůči ní výpověď účinná dnem, kdy se ji spotřebitelka pokusila řádně provést. O tomto postupu doporučujeme spotřebitelce pořídit důkazní materiál (nahrání obrazovky na telefonu nebo počítači, které prokáže nefunkčnost odkazu, výpis neúspěšných hovorů na uvedené telefonní číslo apod.)
Jelikož stížnost nesměřuje na O2 Czech Republic a.s., uzavíráme ji.