Společnost


POTTO Consulting s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4842Nedodržení 60ti denní lhůty reklamace, ignorace odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2014, před 10 lety

Petr Králík

Znění stížnosti

Dne 1.9.2014 jsem předal na reklamaci mobilní tel. Sony Ericsson Xperia Play. Během násled. 30 dní se ze strany POTTO nic nedělo, tak jsem byl 2.10.2014 osobně na prodejně. Tam by bylo sděleno, že telefon je kdesi v Německu a max. do týdne bude reklamace vyřešena. Přistoupil jsem tedy na tvrzení o výjimečným případě a akceptoval prolongaci reklm. lhůty o dalších 30 dní. Po uplynutí 60ti dnech celkem, po absolutní nečinnosti ze strany POTTO C. jsem tedy 3.listopadu 2014 šel znovu na prodejnu s tím, že odstupuji od smlouvy. Arogantní chování prodejce (jednatele?), výmluvy a na závěr lež o tom, že mě vyrozuměli již 28. den reklamace. Toto tvrzení nejsou schopni doložit, naopak já výpisem od operátora doložím, že lžou. Odmítli mi tedy odstoupení od smlouvy a tím vědomě porušují spotřebitelský zákon s arogantním odkazem, že se těší na občanskoprávní soud.


Produkt

reklamace mobilního tel. Sony Ericsson Xperia Play v hodnotě 4.450 Kč


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a navrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2014 16:13, před 10 lety

Prodávající je povinen zboží do reklamace přijmout a vystavit o tom písemné potvrzení, co je obsahem reklamace a s datem uplatnění reklamace dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele. Prodávající má na vyřízení reklamace 30 dnů ode dne uplatnění reklamace dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel se může případně dohodnout s prodávajícím na delší lhůtě.
Pokud prodávající nedodržel zákonnou lhůtu 30 dnů na vyřízení reklamace a ani smluvně prodlouženou lhůtu na 60 dnů, jedná se o porušení zákona. Spotřebitel má tak právo od smlouvy odstoupit dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele ve spojení s § 2106 občanského zákoníku.
Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinny si vydat vše, co smlouvou nabyly. Prodávající je tak povinen vrátit celou kupní cenu a spotřebitel zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 12:14, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.