Počet nahlášených stížností: | 58 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na stránce fashionfashion.cz jsme objednali šaty, zboží bylo zaplaceno předem včetně poštovného a nebylo nedodáno ani po 6 měsících. Společnost jsme zkoušeli kontaktovat jak telefonicky tak e-mailem - neúspěšně (bez odpovědi). Majitelem obchodů fashionfashion.cz a 3slevy.cz (také nedodává zboží) je P. K., všechny jeho firmy/eshopy jednají stejně. Sídlo mají na adrese: Slovanská alej 2182/30, Východní Předměstí (Plzeň 2-Slovany), 326 00 Plzeň.
Kód zboží: 32890679993/BIL, kód objednávky: 41831562, objednávka byla dle informací prodejce vyřízená 16.5.2020.
Vrátit peníze, potrestat prodejce za podvodné jednání.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
částka VÁm dnes bude navrácena. Omlouváme se.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.