Společnost


CB Media Limited

Počet nahlášených stížností:173
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48426Zrušení účtů, deaktivace plateb a vrácení peněz.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2021, před 4 lety

Jiří Dorda

Znění stížnosti

Absolutně netuším proč mi z účtů odcházejí peníze, když tuto stránku vidím poprvé buď to vyřešíte nebo volám do banky.


Požadované řešení

Vracení peněz, protože platím za něco co nepoužívám a ani nevím co to je.
Plus bych chtěl aby se to už neopakovalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2021 15:15, před 4 lety

Společnost CB Media Limited provozuje síť internetových seznamek, na nichž poskytuje placené i neplacené služby. Jelikož ze stížnosti neplyne, že by si spotřebitel byl vědom toho, že smlouvu se společností uzavřel (= provedl registraci), vycházíme z toho, že k tomu nedošlo.

Pokud si je spotřebitel vědom toho, že žádnou smlouvu neuzavřel (= neprovedl žádnou registraci), neexistuje právní titul, na jehož základě může společnost jakoukoliv částku vymáhat. V takovém případě lze zvážit blokaci platební karty a využití funkce chargeback. Rovněž lze již uhrazenou částku požadovat po společnosti z titulu bezdůvodného obohacení (§ 2991 občanského zákoníku).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2021 14:26, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.