Počet nahlášených stížností: | 46 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem na Migo schopu ultrazvukový difuzér aromata s těmito technickými údaji, objem nádoby 400 ml, průměr 20cm, výška 24cm, cena 400 Kč. Na místo toho jsem obdržel za tuto cenu pouze toto. Objem nádoby 200ml, průměr 10cm, výška 17cm. Co to má jako být. Dělate si ze mě snad srandu ?
Ultrazvukový difuzér aromata model 2020/2021
Koukejte poslat to co jsem si objednal !
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Za takovou vadu se považuje i to, že věc nemá při převzetí takové vlastnosti, které si strany ujednaly. Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). V případě, že věc nemá stranami ujednané vlastnosti, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Podnikatel má dle ustanovení § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Není-li reklamace vyřízena v této lhůtě, může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Dále má spotřebitel možnost při koupi zboží na dálku podle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.