Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#48439Zrušení členství a objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2021, před 4 lety

Ilona Munzar

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 14.února 2021 jsem objednala vitamin D pouze za poštovné 49Kč. Objednávka, ale byla unáhlená a po stížnostech od ostatních kupujících, jsem se rozhodla zásilku stornovat a zrušit i věrnostní program a prosím o výmaz osobních údajů. Děkuji za kladné vyřízení.


Produkt

objednávka číslo 2102523584


Požadované řešení

storno objednávky, zrušení i věrnostního programu a výmaz osobních údajů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2021 10:53, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).

Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2021 11:48, před 4 lety

Vážená paní Munzar,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že Vámi zmíněná objednávka byla již systémově vygenerována a zásilka vyexportována, s termínem doručení okolo 18.2.2021. Rádi bychom Vás ale ujistili, že jste nevstoupila do žádného věrnostního programu, objednávka produktu Vitamín D3 VitaSolaris byla jednorázová. V případě, že o produkt nemáte zájem, je možné ho zaslat zpět na naši adresu U Smaltovny 625, 370 01, České Budějovice. Jakmile bude zásilka doručena zpět do našeho skladu, související faktura ve výši 49,- Kč bude stornována. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2021 21:54, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2021 10:29, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.