Společnost


CESTOVKA29.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48440Nevracení peněz za zájezd.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2021, před 4 lety

Vladimír Heczko

Znění stížnosti

Dne 24.1.2020 jsme zakoupili u jednatelky CESTOVKY29 pani B. zajezd čislo 4471705 do Bulharska .A zaplatili zálohu 8348,56 Kč .
Do dnešního dne mi ze strany CESTOVKY29 nikdo peníze nevrátil, jednatelka pani B. jen slibuje formou sms a málo reaguje na dotazy.Zájezd byl zrušen Cestovkou29 7.července 2020.Cestovka29 nereaguje na Email.


Produkt

Dovolená 2020 Slunečné Pobřeži od 15.8.-22.8. 2020 Číslo 4471705


Požadované řešení

Vrátit peníze za zrušený zájezd.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2021 16:34, před 4 lety

Zájezd spadá vzhledem k datu svého konání pod působnost zákona 185/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na odvětví cestovního ruchu (známý jako lex voucher).

Dle tohoto zákona platí, že pořadatel může spotřebiteli za zrušený zájezd vrátit buď peníze, nebo poukaz na náhradní zájezd, a to v minimálně stejné kvalitě/hodnotě.

Je-li spotřebitel zvlášť ohroženým zákazníkem (např. osoba starší 65 let, invalidní důchodce, aj. - k tomu viz § 3 odst 3 lex voucher), může poskytnutí poukazu na náhradní zájezd odmítnout a požadovat vrácení peněz. To musí proběhnout do 14 dnů ode dne, kdy o to zvlášť zranitelný zákazník požádá.

Pokud pořadatel nenabídl spotřebiteli náhradní zájezd do 30 dnů ode dne, kdy spotřebitel požádal pořadatele o nabídku náhradního zájezdu, rovněž vzniká spotřebiteli (tentokráte bez ohledu na to, zda je zvlášť zranitelným zákazníkem, nebo nikoliv) nárok na vrácení peněz. To musí proběhnout do 14 dnů ode dne, kdy marně uplyne lhůta 30 dní pro vystavení poukazu (viz výš).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2021 16:05, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.