Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 14.února 2021 jsem objednala Matce vitamin D pouze za poštovné 49Kč. Po zjištění situace a dle recenzí ohledně firmy NaturaMed, chci odstoupit od objednávky a požádat o výmaz osobních údajů ze systému.
Po zaslání dvou emailu mi byla zaslána automatická odpověď o vyjádření firmy do 5 a více pracovních dní. Chtěla bych ovšem předejít zaslání již první objednávky, která mi bude nejspíše zaslána z důvodu prodlení komunikace se společností a tím předejít dalším komplikacím.
Vitamin D
Ráda bych, aby moje objednávka byla co nejdřív zrušena, a moje osobní údaje smazány z vašeho systému.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Svobodová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že na základě Vašeho požadavku byla objednávka produktu Vitamín D3 VitaSolaris stornována. Nadále bych Vás ráda informovala, že Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji