Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
v říjnu 2020jsem zakoupila fitness náramek xTOP 2019 - černá, kód 71.
Přestal komunikovat. Domnívala jsem se, že je vybitý, ale nabití se nezdařilo..displej nelze zapnout.
Ivana Kverková, Kladruby u Chýnova.
Kam mohu zboží vrátit. na adresu Kiwicode?
|
Tweet |
Zboží nebo služby se reklamují zásadně u prodejce (§ 2172 občanského zákoníku). Je tak možné činit na jeho pobočkách, ve kterých je nabízený srovnatelný sortiment (§ 19 zákona o ochraně spotřebitele).
Reklamovat zboží lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Lze tedy společnosti oznámit uplatnění nároků z vadného plnění např. skrze kontaktní e-mail. V tomto oznámení je vhodné popsat vady výrobku a navrhnout požadované řešení, lze přiložit i ilustrační video či fotografie vady. Prodávající pak na základě popisu může reklamaci (rovnou) vyhovět, anebo si od spotřebitele zboží vyžádat k posouzení vady. Lhůta v těchto případech běží ode dne uplatnění reklamace prostředkem umožňujícím dálkovou komunikaci; při případné přepravě zboží se lhůta staví po dobu této přepravy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.