Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#48449Okay s.r.o. - nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2021, před 4 lety

Jitka Rakovská

Znění stížnosti

Na e-shopu Okay s.r.o. jsem zakoupila sendvičovač. Ihned po prvním zahřátí se na něm roztavily plastové části, které se dotýkaly zahřátých ploten.
Zaslala jsem jej k reklamaci na adresu uvedenou v obchodních podmínkách v bodu 5. odst, 5.4 .Zásilku převzali dne 30.12.2020. Krátce před uplynutím 30denní lhůty k vyřízení reklamace jsem kontaktovala prodejce s dotazem na průběh mé reklamace, bylo mi sděleno, že zásilku nemají- neobdrželi. Zaslala jsem jim kopii podacího lístku a kopii elektronické doručenky. I tak tvrdili , že zásilku nemají a že chyba je na straně pošty. Reklamovala jsem tedy zásilku u České pošty, ta reklamaci zamítla a sdělila jméno osoby , která za Okay zásilku převzala. Ani to však nestačí a Okay zásilku stále hledá a tvrdí že osobu, která zásilku převzala neznají. Písemně mi však nechtějí k reklamaci zaslat žádné stanovisko, i když jsem o to žádala, odmítli mi písemně cokoli potvrdit, ani to že osoba která zásilku převzala u nich podle jejich tvrzení nepracuje. Veškeré důkazy o zaslání jsem jim již zaslala, přesto mi nechtějí vrátit peníze a reklamaci nijak neřeší.


Produkt

CE-Sendvičovač,3 v 1, 700W


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2021 15:54, před 4 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.

Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který může být prodávajícímu udělena pokuta. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2021 15:39, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.