Počet nahlášených stížností: | 100 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
9.12.2013 JSEM BYLA NA AKCI V OSTRAVĚ-ZÁBŘEHU,RESTAURACE AKORD.ZAKOUPILA JSEM 3 KUSY TLAKOVÉHO HRNCE-PUREWARE ZA ČÁSTKU 20 000,- KČ.MÁM KUPNÍ SMLOUVU,ALE PODLE MNE K NIČEMU A PŘEZ TESCOMU JSEM ZJISTILA PRODEJNÍ CENU.VOLALA JSEM PÁRKRÁT NA ČÍSLO 731309088,HOVOŘILY JSME SPOLU,ALE VŠE POPŘEL.SE ZBOŽÍM MĚ DOVOZLI DOMŮ.PODLE MNE JE TO PODVOD,VÝDĚLEK NA CENĚ,NEMÁM ZÁRUČNÍ LIST A CHCI VRÁTIT ZBOŽÍ A DOSTAT ZPĚT PENÍZE.2 KUSY ORIGINÁL,NEPOUŽITÉ.RADILA JSEM SE S PRÁVNÍKEM A OD SMLOUVY MŮŽU DO 1ROKU ODSTOUPIT.V TELEVIZI BYLO UKÁZÁNO VÍCE PODVODŮ.MÁM TO DÁT K SOUDU NEBO DO TELEVIZE NOVA.BENEŠOVÁ EVA
VRÁCENÍ ORIGINÁL ZBOŽÍ A DOSTAT ZPĚT PENÍZE
|
Tweet |
Smlouva byla uzavřena za účinnosti zák. č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, kterým se řídí. Ustanovení § 57 občanského zákoníku stanoví, že byla-li spotřebitelská smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání dodavatele nebo nemá-li dodavatel žádné stálé místo k podnikání, může spotřebitel od smlouvy písemně odstoupit bez uvedení důvodů a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od jejího uzavření; nedošlo-li dosud ke splnění dodávky zboží či služeb dodavatelem, může od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodů a bez jakékoliv sankce do 1 měsíce. Dodavatel musí spotřebitele písemně upozornit na právo odstoupit od smlouvy nejpozději při uzavření smlouvy; písemné upozornění musí obsahovat i označení osoby, u níž je třeba toto právo uplatnit, včetně bydliště či sídla takové osoby. Pokud tuto povinnost nesplnil (musel by prokázat, že splnil), spotřebitel může odstoupit od smlouvy do 1 roku od uzavření smlouvy.
V obdobných případech se spotřebitelé nejčastěji setkávající s problémem faktické realizace jejich práva.
Společnost Endemos distribution, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.