Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48450Nevyřešená objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2021, před 4 lety

Jaroslav Repák

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 10.12.2020 jsem na pobočce obchodního domu Lutz v Ostravě objednal nábytek s termínem dodání asi 2. měsíců.Číslo objednávky 91 M515. Dodnes - 15.2.2021 mají objednaný nábytek na svém eshopu stále v prodeji a telefonicky mi již dvakrát zdělili, že mi ho nedodají.Po poradě s Vámi jsem jim emailem odpověděl, že na objednávce trvám. Doobjednal jsem si v Lednu 2021 totiž další část sestavy - která mi již byla dodána. Pokouším se o stručné vysvětlení situace. Rád Vám dodám potřebné upřesnění potřebných informací. Předem Vám děkuji za případnou pomoc. S pozdravem Jaroslav Repák

Jaroslav Repák


Produkt

Číslo objednávky 91 M515 ze dne 10.12.2020


Požadované řešení

Protože mají tento nábytek ještě v prodeji, tak bych ho rád dostal. Jak jsem uvedl, již jsem dokoupil další části nejen této sestavy + zaplatil dovoz atd...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2021 10:39, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2021 19:15, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.