Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48453Nenošení roušek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 1 minuta

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2021, před 4 lety

Eva Magalhaesova

Znění stížnosti

Dobry den. Jak je prosim v soucasne dobe mozne, ze cestujici nemaji rousku a vlakvedouci jim nic nerekne???? Spousta dalsich rousku pod nosem...Nikdo nic nekontroluje ani neresi, pruvodci projde 1 x za cestu....Dekuji a zdravim, Eva Magalhaesova


Požadované řešení

Kontrola!’nb


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2021 11:10, před 4 lety

Má-li spotřebitelka podezření na nedodržování právních předpisů týkajících se ochrany veřejného zdraví, může podat podnět k příslušné hygienické stanici.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.