Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#48455Nevrácení finanční částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2021, před 4 lety

Liudmila Anikei

Znění stížnosti

Zaplacenou jízdenka i tam a spet Brno Minsk 22.03.20 číslo rezervace tam 1072847442, spet 1072849897, s důvodu koronavirus otmeneno


Požadované řešení

Žádost o vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2021 10:43, před 4 lety

Nebyla-li sjednaná a spotřebitelkou již uhrazená služba řádně a včas poskytnuta, a je-li zjevné, že na jejím dodatečném splnění nemůže mít spotřebitelka zájem, má spotřebitelka nárok na vrácení vynaložených nákladů. V souvislosti s praxí společnosti FlixBus CZ s.r.o. dodáváme nad rámec stížnosti, že náklady vynaložené spotřebitelkou k zakoupení jízdného jí mají být vráceny ve formě peněžních prostředků, nikoliv ve formě voucheru, poukazu, kreditu apod.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Před zasláním předžalobní výzvy doporučujeme použít standardní komunikaci (e-mail, telefon) a společnost vyzvat "neoficiálně".

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. K České obchodní inspekci dodáváme, že nesdílí naše striktní stanovisko ohledně formy, ve které by mělo být jízdné vráceno (k tomu viz https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/40474/vraceni-jizdneho-pouze-ve-forme-voucheru-s-omezenou-platnosti).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2021 14:20, před 4 lety

Dobrý den,

prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení přes následující formulář https://www.flixbus.cz/servis/rozsirena-pomoc s žádostí o navrácení finančních prostředků za zrušený spoj. Ve formuláři vyberte téma Vrácení platby a poté Jiné. Vyplňte číslo jízdenky a napište z jakého důvodu chcete peníze za jízdenky vrátit. Naši operátoři se poté budou Vaším požadavkem zabývat.

V pravém horním rohu si můžete vybrat také jazykovou mutaci formuláře.

S pozdravem,

Miroslav z FlixBusu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2021 21:53, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2021 10:15, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.